Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]
Po raz pierwszy spróbowałem uzyc wpłatomatu poprzez zbliżenie karty. Przyłożyłem kartę do miejsca zamaczonego na bankomacie aby wpłacić pieniądze. Wyskoczyły opcje takie jak wpłata wypłata itd. użyłem opcji wpłata odtworzylo się okienko do włożenia pieniędzy wpłatomat je zabrał przeliczył ja zaakceptowałem po chwili wyskoczył komunikat że transakcja została zrealizowana pomyślnie po czym pieniądze nie dotarły na konto... Na infolinii dowiedziałem się że nie można wpłacać po zbliżeniu karty więc jak to mozliwe? Złożyłem reklamacje poprzez infolinię a po tygodniu czasu dostałem odpowiedz że moja karta się nie logowała. Co w tym przypadku zrobić? Mam rozumieć że moje pieniądze wyparowały?
Odpowiedz
0 Lajków
cieniu7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
16-05-2018
Wiadomość 1 z 8 (11 655 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała. Faktycznie, nie możesz wpłacić pieniędzy kartą zbliżeniowo. Jeśli nie zaksięgowaliśmy wpłaty na koncie, proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: (32) 357 00 69. Przyjmiemy zgłoszenie w sprawie wpłaty i sprawdzimy co się zadziało. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (11 561 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po konsultacji z pracownikami banku doszliśmy do wniosku że skoro nie można wpłacać pieniądzy poprzez zbliżenie karty to mogła zajść sytuacja że ktoś nie wyciągnął karty z bankomatu i wpłaciłem pieniądze na konto innej osoby. Napisałem do banku poprzez moje ing i dostałem wiadomość że poczynione zostały dodatkowe kroki aby wyjaśnić moja reklamacje. Obawiam się że nie odzyskam swoich pieniędzy czy istnieje taka możliwość?
Odpowiedz
0 Lajków
cieniu7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
16-05-2018
Wiadomość 3 z 8 (11 322 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Tak, jak wspominaliśmy - nie można wpłacić gotówki do wpłatomatu opcją zbliżeniową. Specjaliści przeanalizują całą sytuację i przekażą odpowiedź. Proszę, oczekuj na rozpatrzenie zgłoszenia.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 8 (11 268 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Istnieje taka możliwość że te pieniądze przepadły i już ich nie oddzyskam?
Odpowiedz
0 Lajków
cieniu7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
16-05-2018
Wiadomość 5 z 8 (11 228 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Trudno mi teraz odpowiedzieć na Twoje pytanie. Na podstawie Twojej reklamacji sprawdzimy ten wpłatomat i wtedy będziemy mogli przekazać Ci naszą odpowiedź. Proszę poczekaj na naszą wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (11 124 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Mi wpłatomat również skradł spora kwotę pieniężna... nie mogę tęgi nazwać inaczej. Oczywiście 7 dni reklamacja . Dzisiaj już 6 dzień nie mam ani słowa odpowiedzi . Jestem zestresowany. Bank sobie żartuje z klientów ... nawet nie wiem czy ktoś z tej sprawie cokolwiek robi zero odezwy.
Odpowiedz
0 Lajków
Michal1993
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-08-2018
Wiadomość 7 z 8 (9 958 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie 32 357 00 69.
Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia.
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 8 z 8 (9 808 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy