17-08-2018 10:32
17-08-2018 17:32
Przykro mi, że taka sytuacja Ci się przytrafiła. Mam nadzieję, że przez nią Twoje wakacyjne plany nie uległy zmianie i urlop się uda. W przypadku urządzeń Planet Cash i innych niż nasze musimy skierować prośbę o przeliczenie bankomatu do właściciela i to może spowodować wydłużenie czasu rozpatrzenia reklamacji. Przekazałem prośbę o zajęcie się sprawą i przyśpieszeniem rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Szczegóły przekażemy Ci w odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w sposób jaki wybrałeś podczas jej składania.
Dzień dobry
Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wyglą
... 31-03-2023Miło nam, że zainteresowałeś się naszą ofertą kredytu hipotecznego, ale niestety nie akceptujemy dochodu z umowy zlecenia.
31-03-2023Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.
31-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |