Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Reklamacja 004079/082018 brak kontaktu z bankiem

Witam
Piszę tutaj bo może tu ktoś z Państwa banku zauważy problem. 4 sierpnia wypłacałem w bankomacie Planet Cash promujacym się współpraca z ING pieniądze. W momencie kiedy już oczekiwałam na zakończenie transakcji na bankomacie pojawiła się informacja o przerwie technicznej po czym bankomat się wyłączył nie wydając mi ani karty ani gotówki 1600 zł. Niezwłocznie zadzwoniłam na infolinie Planet Cash gdzie potwierdzono ze faktycznie bankomat się restartuje. Po czym przekierowano mnie na Państwa infolinie abym mogła zastrzec kartę która była już nie do odzyskania. Jak się okazało nie tylko straciłam kartę ale również gotówkę bo pomimo ze transakcja nie doszła do skutku to mój rachunek finalnie został obciążony. W momencie składania reklamacji 06.08.2018 zostałam poinformowana ze odpowiedz otrzymam do 11.08 na drugi dzień jednak przyszła do mnie wiadomość ze przedłużacie termin rozpatrzenia do 05.09. Odpowiedziałam na ta wiadomość prosząc o uzasadnienie tak długiego rozpatrzenia sprawy jak również prosiłam o zabezpieczenie monitoringu. Niestety nie uzyskałam odpowiedzi w dwoch kolejnych dniach znowu do Państwa pisałam i również cisza. Zadzwoniłam na infolinie Pani obiecała dołączyć moja prośbę do reklamacji i tak tez ponoć się stało ale odpowiedzi na nurtujące mnie pytania jak nie miałam tak nie mam. Nie wiem czy monitoring został zabezpieczony. Poza tym nie rozumiem jak to jest że 30 dni muszę czekać na odpowiedz co by było gdyby wypłacana kwota była jedyna kwota do życia czy przez miesiąc miałabym głodować bądź być zmuszona się zapożyczać ( co i tak zmuszona byłam zrobić bo bo 2 dni po feralnej transakcji wyjeżdżałam na wakacje i wypłacane pieniądze były na nie przeznaczone ) A jak by tego było mało kontak pocztowy z Państwa strony jest zerowy !!! Wiec raz jeszcze pytam czy monitoring z tego dnia został zabezpieczony ??? Do kogo mam się zgłosić aby taka informacje uzyskać ?
Odpowiedz
0 Lajków
Basia86
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 731 wyświetleń)

Re: Reklamacja 004079/082018 brak kontaktu z bankiem

Przykro mi, że taka sytuacja Ci się przytrafiła. Mam nadzieję, że przez nią Twoje wakacyjne plany nie uległy zmianie i urlop się uda. W przypadku urządzeń Planet Cash i innych niż nasze musimy skierować prośbę o przeliczenie bankomatu do właściciela i to może spowodować wydłużenie czasu rozpatrzenia reklamacji. Przekazałem prośbę o zajęcie się sprawą i przyśpieszeniem rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Szczegóły przekażemy Ci w odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w sposób jaki wybrałeś podczas jej składania.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 700 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy