17-08-2018 10:32
17-08-2018 17:32
Przykro mi, że taka sytuacja Ci się przytrafiła. Mam nadzieję, że przez nią Twoje wakacyjne plany nie uległy zmianie i urlop się uda. W przypadku urządzeń Planet Cash i innych niż nasze musimy skierować prośbę o przeliczenie bankomatu do właściciela i to może spowodować wydłużenie czasu rozpatrzenia reklamacji. Przekazałem prośbę o zajęcie się sprawą i przyśpieszeniem rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Szczegóły przekażemy Ci w odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w sposób jaki wybrałeś podczas jej składania.
Dla mnie wycofanie paczek to już zdecydowanie za dużo na moje nerwy. Najpierw była nowa piękna aplikacja i brak możliwości logowania na telefonie dla kilku firm, potem problem z odświeżaniem po imporc
... 20-05-2025@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).
20-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |