16-05-2018 21:27 | Edytowano: 16-05-2018 21:37
17-05-2018 21:39
Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała. Faktycznie, nie możesz wpłacić pieniędzy kartą zbliżeniowo. Jeśli nie zaksięgowaliśmy wpłaty na koncie, proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: (32) 357 00 69. Przyjmiemy zgłoszenie w sprawie wpłaty i sprawdzimy co się zadziało.
29-05-2018 19:22
30-05-2018 11:27
Tak, jak wspominaliśmy - nie można wpłacić gotówki do wpłatomatu opcją zbliżeniową. Specjaliści przeanalizują całą sytuację i przekażą odpowiedź. Proszę, oczekuj na rozpatrzenie zgłoszenia.
30-05-2018 17:43
31-05-2018 17:31
Trudno mi teraz odpowiedzieć na Twoje pytanie. Na podstawie Twojej reklamacji sprawdzimy ten wpłatomat i wtedy będziemy mogli przekazać Ci naszą odpowiedź. Proszę poczekaj na naszą wiadomość.
23-08-2018 18:11
24-08-2018 22:35
Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie 32 357 00 69.
Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia.
Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać
... 10-10-2024
Lub też wtedy wybiera PEKAO z księgowaniem od razu ale wszędzie płaci po kursie VISA od razu na złotówki , bo po Japonii ma w planach Indonezję
Tutaj się muszę poprawić, bo chyba wprowadziłem w błąd.
... 10-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |