03-11-2023 14:52
03-11-2023 15:07
Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Społeczność jest kontaktem ogólnym. Tutaj nie możemy sprawdzić Pani reklamacji i wyjaśnić sytuacji, bo nie możemy potwierdzić danych. Możemy przekazać do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie Pani reklamacji. Chciałabym to zrobić, dlatego proszę Panią o numer reklamacji.
03-11-2023 15:15
03-11-2023 15:15
03-11-2023 15:20
Dziękuję za numer reklamacji. Przekazałam do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.
Nie mogę odnieść się do konkretnej sytuacji lub dokumentów z uwagi na publiczną dostępność forum oraz brak możliwości identyfikacji konkretnego przypadku. Postaram się jednak rozwiać wątpliwości w opa
... 05-12-2024... 05-12-2024
@b9MSJPa9brrw7BS:
ING i PEKAO to chyba jedyne Banki które kl indywidualnym nie pozwalają wyłączyć hasła maskowanego...
Chociaż w ING jest ten jeden plus, że można odpowiednio skonfigurować menedżer hase
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |