03-11-2023 14:52
03-11-2023 15:07
Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Społeczność jest kontaktem ogólnym. Tutaj nie możemy sprawdzić Pani reklamacji i wyjaśnić sytuacji, bo nie możemy potwierdzić danych. Możemy przekazać do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie Pani reklamacji. Chciałabym to zrobić, dlatego proszę Panią o numer reklamacji.
03-11-2023 15:15
03-11-2023 15:15
03-11-2023 15:20
Dziękuję za numer reklamacji. Przekazałam do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.
... 16-05-2025Podjęliśmy decyzję o wycofaniu paczek przelewów. Możesz skorzystać z alternatywy: przelewów, powielenia przelewów, stałego zlecenia, przelewów z przyszła datą, zapisania odbiorcy, przelewów na telefon
... 16-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |