Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze bez zaksiegowania na koncie

31.10.23 w oddziale ING ul. Armii Krajowej 4a wpłatomat zabrał moje 5000zł... Przeliczył banknoty. Następnie pojawił się błąd(awaria wplatomatu), wpłatomat wciągnął banknoty wydał kartę oraz potwierdzenie o awarii. Niestety bez zaksiegowania wpłaty . Sytuacja miała miejsce po godzinach pracy banku. Przed świętem1.11( Święto zmarłych ) , odrazu zadzwoniłam na infolinię, spędzając na lini 35 min. Na infolinii otrzymałam informacje, ze sytuacja powinna zostac rozstrzygnięta w kolejnym dniu roboczym. Kolejny dzień nie przyniósł rozwiązania , wiec zrobilam wizytę w oddziale.
Poprzez pracownicę banku uslyszalam potwierdzenie zasadności mojej reklamacji,ponieważ po rozliczeniu wplatomatu techniczni znaleźli moje pieniądze. Sytuacja z zapewnieniem, iż gotówka powróci pewnie jeszcze dziś nie miały końca. Wieczorem kolejna rozmowa na infolinii zakończyła się wystosowaniem prośby o warunkowe przyznanie środków. Niestety kolejny (dzisiejszy) dzień nie przynosi żadnego rozwiązania, kolejna rozmowa telefoniczna znów nie przynosi rezultatu. Sprawa nadal tkwi w statusie analizy. Jak zrozumiała dla mnie jest awaria wpłatomatu tak absurdalnie niepoważne, lekceważące podejście do klienta oraz całej sprawy. Żądam wyjaśnienia sprawy natychmiast, ponieważ jest to kwota 5000, a nie 10 złotych. Jeśli rozwiązanie nie będzie natychmiastowe upublicznię sprawę medialnie. Proszę o przyspieszenie procesu reklamacji, z uwagi na fakt, że wpłata miała miejsce w oddziale banku gdzie każdy kąt pomieszczenia jest monitorowany.
Odpowiedz
0 Lajków
Irmina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-11-2023
Wiadomość 1 z 5 (3 309 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze bez zaksiegowania na koncie

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Społeczność jest kontaktem ogólnym. Tutaj nie możemy sprawdzić Pani reklamacji i wyjaśnić sytuacji, bo nie możemy potwierdzić danych. Możemy przekazać do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie Pani reklamacji. Chciałabym to zrobić, dlatego proszę Panią o numer reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (3 305 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze bez zaksiegowania na koncie

123212/102023
Odpowiedz
0 Lajków
Irmina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-11-2023
Wiadomość 3 z 5 (3 301 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze bez zaksiegowania na koncie

123212/102023
Odpowiedz
0 Lajków
Irmina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-11-2023
Wiadomość 4 z 5 (3 294 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze bez zaksiegowania na koncie

Dziękuję za numer reklamacji. Przekazałam do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 5 z 5 (3 286 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z

...

23-03-2025
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo

...

23-03-2025
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Mnie też odrzuca transakcje w Google Pay. Ten bank to porażka ostatnio. Ciągle jakieś kłopoty

23-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy