Odpowiedz

Awaria wpłatomatu w trakcie wpłaty

Dzień dobry,

dziś rano (15.11.202 ok. godz. 05:30) chciałem wpłacić gotówkę we wpłatomacie. Po wpisaniu, BLIKa, kwoty i włożeniu pieniędzy do automatu, maszyna zaczęła liczenie po czym pojawił się komunikat o awarii a następnie że wpłatomat jest nieczynny. Po chwili urządanie wyświetliło ekran powitalny i tyle.

 

Wpłata wynosiła 6500zł. Nie mam obecnie ani pieniędzy ani żadnego kwitka z wpłatomatu. Od razu zgłosiłem reklamację telefonicznie pod numer 32-357-00-12. Zgłoszenie zostało przyjęte pod numerem 111275/112023. 

Wpłacałem sporą część swoich oszczędności, część na spłatę zobowiązań dlatego bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu sprawy. 

 

Dziękuję i pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
k_kamil44
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
25-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (333 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu w trakcie wpłaty

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Przekazałem prośbę do odpowiedniego zespołu o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia z uwagi na sytuację, którą przedstawiłeś. Mam nadzieję, że sprawa będzie szybko rozwiązana.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
51
9
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (258 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rozdzielenie spłaty kredytu na dwa konta

Witam
Dwa lata temu wzięliśmy z narzeczonym kredyt hipoteczny na mieszkanie. Ustaliliśmy że pieniądze pobierane będą z mojego konta. Sytuacja się trochę skomplikowała, on stwierdził że nie będzie mi od...

02-12-2023
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

nie bój nie bój, już zaczyna być wykorzystywana na reklamy.

02-12-2023
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

ING, jeśli wydaliście pieniądze na testy, w których ktoś powiedział Wam, że nowy interfejs jest lepszy od starego, to koncertowo wyrzuciliście pieniądze w błoto. 

02-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy