15-11-2023 07:53
Dzień dobry,
dziś rano (15.11.202 ok. godz. 05:30) chciałem wpłacić gotówkę we wpłatomacie. Po wpisaniu, BLIKa, kwoty i włożeniu pieniędzy do automatu, maszyna zaczęła liczenie po czym pojawił się komunikat o awarii a następnie że wpłatomat jest nieczynny. Po chwili urządanie wyświetliło ekran powitalny i tyle.
Wpłata wynosiła 6500zł. Nie mam obecnie ani pieniędzy ani żadnego kwitka z wpłatomatu. Od razu zgłosiłem reklamację telefonicznie pod numer 32-357-00-12. Zgłoszenie zostało przyjęte pod numerem 111275/112023.
Wpłacałem sporą część swoich oszczędności, część na spłatę zobowiązań dlatego bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu sprawy.
Dziękuję i pozdrawiam!
17-11-2023 08:47
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Przekazałem prośbę do odpowiedniego zespołu o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia z uwagi na sytuację, którą przedstawiłeś. Mam nadzieję, że sprawa będzie szybko rozwiązana.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024