15-11-2023 07:53
Dzień dobry,
dziś rano (15.11.202 ok. godz. 05:30) chciałem wpłacić gotówkę we wpłatomacie. Po wpisaniu, BLIKa, kwoty i włożeniu pieniędzy do automatu, maszyna zaczęła liczenie po czym pojawił się komunikat o awarii a następnie że wpłatomat jest nieczynny. Po chwili urządanie wyświetliło ekran powitalny i tyle.
Wpłata wynosiła 6500zł. Nie mam obecnie ani pieniędzy ani żadnego kwitka z wpłatomatu. Od razu zgłosiłem reklamację telefonicznie pod numer 32-357-00-12. Zgłoszenie zostało przyjęte pod numerem 111275/112023.
Wpłacałem sporą część swoich oszczędności, część na spłatę zobowiązań dlatego bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu sprawy.
Dziękuję i pozdrawiam!
17-11-2023 08:47
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Przekazałem prośbę do odpowiedniego zespołu o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia z uwagi na sytuację, którą przedstawiłeś. Mam nadzieję, że sprawa będzie szybko rozwiązana.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |