01-03-2021 04:54
01-03-2021 06:16
@ANNSUL to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia - odpowiedź możesz otrzymać wcześniej. Prosimy, napisz nam numer Twojej reklamacji - przekażemy informację do naszego zespołu reklamacyjnego.
01-03-2021 06:23
01-03-2021 06:32
@ANNSUL Dziękujemy - prześlemy informację z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia tego zgłoszenia.
01-03-2021 12:28
01-03-2021 12:49
@ANNSUL Tutaj nie mamy wglądu do szczegółów Twojego zgłoszenia. Aby sprawdzić, na jakim jest etapie, proszę, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
01-03-2021 15:47
01-03-2021 23:46
Miccc, dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazałam informację do odpowiedniej jednostki.
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.
02-03-2021 18:49
04-03-2021 07:59
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |