Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniadze

Wczoraj, już po zamknięciu Banku w Mysłowicach na pl. Wolności, wpłatomat znajdujący się przy siedzibie wciągnął 2 tysiące złotych, następnie zawiesił się, wypluł kartę i bez żadnego potwierdzenia i bez zaksiegowania na koncie włączył się ponownie, reklamacja została zgłoszona telefonicznie, „pani z ochrony” powiedział ze się nie martwić i to się zdarza bo „bankomat jest trefny” No po prostu jakaś paranoja...TREFNY bankomat, to może warto DAĆ KARTKĘ Z OGŁOSZENIEM ZE Z BANKOMATEM JEST COŚ NIE TAK? Zeby człowiek się zastanowił dwa razy zanim wpłaci swoje oszczędności...JAkas paranoja. Skoro bankomat jest popsuty to chyba nie powinien w ogóle być włączony. I teraz nie wiadomo ile czekać na rozpatrzenie reklamacji a 2 tysiące są w próżni...oczywiście weekend i nie da się nic zrobić...świetnie, dziękuje ING
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 1 z 22 (17 963 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że urządzenie nie zaksięgowało pieniędzy na Twoim koncie😔
Dwa tysiące złotych to niemała suma.
Trudno odnieść mi się do informacji od Pani z ochrony, że urządzenie jest ,,trefne".
Jeżeli zgłosiłaś reklamację- zapewne otrzymałaś informację o maksymalnym czasie, w jakim udzielimy odpowiedzi.
Wiem, że dostęp do swoich pieniędzy to ważna sprawa.
Czy mogłabyś przesłać numer tego zgłoszenia?
Chciałabym je przekazać do odpowiedniego zespołu.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 22 (17 945 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Tak, rozumiem, ze cieżko się do tego odnieść, ale mówię tylko co usłyszałam. Nr sprawy to 020089/052020
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 3 z 22 (17 924 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dziękuję, że tak szybko odpisałaś.
Przekazałam wiadomość i zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Mam nadzieję, że szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 4 z 22 (17 920 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

W siedzibie banku dostałam informacje ze reklamacja ma status - w trakcie realizacji, uznanie warunkowe. Czyli teraz muszę czekać..? Liczę, ze wyjaśni się jak najszybciej.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 5 z 22 (17 805 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@OlaD w tej sytuacji jeśli otrzymałaś informację o uznaniu warunkowym, to zasilimy Twoje konto kwotą wpłaty. Reklamację będziemy dalej sprawdzać. Jeśli się wszystko potwierdzi, zamkniemy reklamację. Jeśli nie - otrzymasz od nas wiadomość w Moim ING z naszą decyzją.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 22 (17 801 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Jak długo czeka się na uznanie warunkowe? Człowiek odchodzi od zmysłów, a pieniądze zawieszone gdzieś w próżni...
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 7 z 22 (17 752 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Uznanie warunkowe księgujemy do 5 dni roboczych. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 8 z 22 (17 740 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Pieniędzy dalej nie ma na koncie. Oczywiście nikt nic nie wie. To jest jakaś nienormalna sytuacja. Dziś jest 5 dzień roboczy. Interesujące jest to, ze gdy zalatwiam sprawy związane z kontem firmowym, zaprasza się mnie do pokoju z kryształowym żyrandolem i każdy od razu zmienia podejscie, a gdy chodzi o konto indywidualne nic nikogo nie interesuje. Liczę na szybkie wyjaśnienie sprawy, jeśli się to nie stanie będę musiała poszukać chyba innego banku do obsługi konta firmowego i osobistego...jestem naprawdę rozczarowana.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 9 z 22 (17 657 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Każdego klienta traktujemy tak samo - niezależnie czy jest to klient firmowy czy indywidualny. Bardzo mi przykro, że odniosłaś inne wrażenie Emotikon: Smutny ponowiłam prośbę do działu reklamacji o pilne rozwiązanie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że lada moment otrzymasz pieniądze na konto Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 10 z 22 (17 615 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy