Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniadze

Wczoraj, już po zamknięciu Banku w Mysłowicach na pl. Wolności, wpłatomat znajdujący się przy siedzibie wciągnął 2 tysiące złotych, następnie zawiesił się, wypluł kartę i bez żadnego potwierdzenia i bez zaksiegowania na koncie włączył się ponownie, reklamacja została zgłoszona telefonicznie, „pani z ochrony” powiedział ze się nie martwić i to się zdarza bo „bankomat jest trefny” No po prostu jakaś paranoja...TREFNY bankomat, to może warto DAĆ KARTKĘ Z OGŁOSZENIEM ZE Z BANKOMATEM JEST COŚ NIE TAK? Zeby człowiek się zastanowił dwa razy zanim wpłaci swoje oszczędności...JAkas paranoja. Skoro bankomat jest popsuty to chyba nie powinien w ogóle być włączony. I teraz nie wiadomo ile czekać na rozpatrzenie reklamacji a 2 tysiące są w próżni...oczywiście weekend i nie da się nic zrobić...świetnie, dziękuje ING
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 1 z 22 (13 352 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że urządzenie nie zaksięgowało pieniędzy na Twoim koncie😔
Dwa tysiące złotych to niemała suma.
Trudno odnieść mi się do informacji od Pani z ochrony, że urządzenie jest ,,trefne".
Jeżeli zgłosiłaś reklamację- zapewne otrzymałaś informację o maksymalnym czasie, w jakim udzielimy odpowiedzi.
Wiem, że dostęp do swoich pieniędzy to ważna sprawa.
Czy mogłabyś przesłać numer tego zgłoszenia?
Chciałabym je przekazać do odpowiedniego zespołu.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 22 (13 334 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Tak, rozumiem, ze cieżko się do tego odnieść, ale mówię tylko co usłyszałam. Nr sprawy to 020089/052020
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 3 z 22 (13 313 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dziękuję, że tak szybko odpisałaś.
Przekazałam wiadomość i zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Mam nadzieję, że szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 22 (13 309 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

W siedzibie banku dostałam informacje ze reklamacja ma status - w trakcie realizacji, uznanie warunkowe. Czyli teraz muszę czekać..? Liczę, ze wyjaśni się jak najszybciej.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 5 z 22 (13 194 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@OlaD w tej sytuacji jeśli otrzymałaś informację o uznaniu warunkowym, to zasilimy Twoje konto kwotą wpłaty. Reklamację będziemy dalej sprawdzać. Jeśli się wszystko potwierdzi, zamkniemy reklamację. Jeśli nie - otrzymasz od nas wiadomość w Moim ING z naszą decyzją.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 22 (13 190 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Jak długo czeka się na uznanie warunkowe? Człowiek odchodzi od zmysłów, a pieniądze zawieszone gdzieś w próżni...
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 7 z 22 (13 141 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Uznanie warunkowe księgujemy do 5 dni roboczych. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 8 z 22 (13 129 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Pieniędzy dalej nie ma na koncie. Oczywiście nikt nic nie wie. To jest jakaś nienormalna sytuacja. Dziś jest 5 dzień roboczy. Interesujące jest to, ze gdy zalatwiam sprawy związane z kontem firmowym, zaprasza się mnie do pokoju z kryształowym żyrandolem i każdy od razu zmienia podejscie, a gdy chodzi o konto indywidualne nic nikogo nie interesuje. Liczę na szybkie wyjaśnienie sprawy, jeśli się to nie stanie będę musiała poszukać chyba innego banku do obsługi konta firmowego i osobistego...jestem naprawdę rozczarowana.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 9 z 22 (13 046 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Każdego klienta traktujemy tak samo - niezależnie czy jest to klient firmowy czy indywidualny. Bardzo mi przykro, że odniosłaś inne wrażenie Emotikon: Smutny ponowiłam prośbę do działu reklamacji o pilne rozwiązanie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że lada moment otrzymasz pieniądze na konto Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 10 z 22 (13 004 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr

...

17-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.

Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".

 

Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj

...

17-11-2024
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni

...

17-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy