30-05-2020 09:58
30-05-2020 10:35
Przykro mi, że urządzenie nie zaksięgowało pieniędzy na Twoim koncie😔
Dwa tysiące złotych to niemała suma.
Trudno odnieść mi się do informacji od Pani z ochrony, że urządzenie jest ,,trefne".
Jeżeli zgłosiłaś reklamację- zapewne otrzymałaś informację o maksymalnym czasie, w jakim udzielimy odpowiedzi.
Wiem, że dostęp do swoich pieniędzy to ważna sprawa.
Czy mogłabyś przesłać numer tego zgłoszenia?
Chciałabym je przekazać do odpowiedniego zespołu.
30-05-2020 13:46
30-05-2020 13:53
Dziękuję, że tak szybko odpisałaś.
Przekazałam wiadomość i zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Mam nadzieję, że szybko się wyjaśni
01-06-2020 15:00
01-06-2020 15:06
@OlaD w tej sytuacji jeśli otrzymałaś informację o uznaniu warunkowym, to zasilimy Twoje konto kwotą wpłaty. Reklamację będziemy dalej sprawdzać. Jeśli się wszystko potwierdzi, zamkniemy reklamację. Jeśli nie - otrzymasz od nas wiadomość w Moim ING z naszą decyzją.
02-06-2020 11:25
02-06-2020 12:17
Uznanie warunkowe księgujemy do 5 dni roboczych.
04-06-2020 09:52
04-06-2020 16:39
Każdego klienta traktujemy tak samo - niezależnie czy jest to klient firmowy czy indywidualny. Bardzo mi przykro, że odniosłaś inne wrażenie ponowiłam prośbę do działu reklamacji o pilne rozwiązanie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że lada moment otrzymasz pieniądze na konto
Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |