01-03-2021 04:54
01-03-2021 06:16
@ANNSUL to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia - odpowiedź możesz otrzymać wcześniej. Prosimy, napisz nam numer Twojej reklamacji - przekażemy informację do naszego zespołu reklamacyjnego.
01-03-2021 06:23
01-03-2021 06:32
@ANNSUL Dziękujemy - prześlemy informację z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia tego zgłoszenia.
01-03-2021 12:28
01-03-2021 12:49
@ANNSUL Tutaj nie mamy wglądu do szczegółów Twojego zgłoszenia. Aby sprawdzić, na jakim jest etapie, proszę, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
01-03-2021 15:47
01-03-2021 23:46
Miccc, dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazałam informację do odpowiedniej jednostki.
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.
02-03-2021 18:49
04-03-2021 07:59
Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |