Odpowiedz

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Niestety spotkała mnie sytuacja identyczna bankomat pobrał kwotę większa i w czasie liczenia wyłączył się ( pojawił się komunikat o przerwie technicznie).
Najbardziej żenujące jest to ze po zgłoszeniu tej sprawy czas rozpatrzenia reklamacji to 19 dni !!!!!! ( nie wyobrażam sobie żeby moje pieniądze były w ,, próżni „ przez tyle dni - sprawa jak najbardziej nadaje się do Sadu i wywalczenie odsetek za każdy dzień przetrzymywania pieniedzy
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 11 z 22 (5 599 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia - odpowiedź możesz otrzymać wcześniej. Prosimy, napisz nam numer Twojej reklamacji - przekażemy informację do naszego zespołu reklamacyjnego.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 12 z 22 (5 591 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

026044/022021
Być może jednak czas reklamacji 19 dni roboczych to bardzo długo !!!!
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 13 z 22 (5 588 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Dziękujemy - prześlemy informację z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia tego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 14 z 22 (5 586 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

??? Czy są jakieś informacje zwrotne dot reklamacji??
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 15 z 22 (5 558 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Tutaj nie mamy wglądu do szczegółów Twojego zgłoszenia. Aby sprawdzić, na jakim jest etapie, proszę, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 16 z 22 (5 554 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Mnie również dzisiaj spotkało to samo. Wpłacałem 3900 zł we wplatomacie w Będzinie i po włożeniu pieniedzy wpłatomat pokazał out of service awaria , kartę zwrócił a pieniędzy nie zaksięgował. Bank był otwarty więc od razu zgłosiłem. Pani z banku widziała jak pokazuje out of service i powiedziała że tylko reklamację mogę złożyć i nic więcej ona nie może zrobić. Teraz się denerwyje o swoje pieniądze. Czy możecie mi coś w tej sprawie pomóc? Mój numer reklamacji to 001162/032021
Odpowiedz
0 Lajków
Miccc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
01-03-2021
Wiadomość 17 z 22 (5 544 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Miccc, dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazałam informację do odpowiedniej jednostki.

Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 18 z 22 (5 501 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

U mnie sprawa wyjaśniona pozytywnie.
Odpowiedz
0 Lajków
Miccc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
01-03-2021
Wiadomość 19 z 22 (5 453 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Niestety 4 dzień roboczy i nadal reklamacja ma status - w trakcje rozpatrywania. Jestem zniesmaczona a jednocześnie zaniepokojona. Na infolinii nikt nic nie wie , nawet nie potrafią udzielić informacji czy bankomat został sprawdzony bo obsługuje go PlanetCash , firma ta tez na infolinii nie udziela takiej informacji czy ktoś tam był to sprawdził rozliczył itd. Będąc następnego dnia na ul Bergamotki w Warszawie widziałam ze bankomat działa i jest sprawny !!! Na infolinii od kart tez nie udziela informacji bo wpłata była robiona blikiem. Porażka!!!! mBank i PKO BP reklamacje z uznaniem warunkowym rozpatrują do 48h ( reg 6.32 pkt 6a) a tutaj nic zero informacji 2500 zł rozpłynęło się w powietrzu. Mam nadzieje ze sprawa rozwiąże się pozytywnie jednak po tak złym doświadczeniu z ing kończymy współpracę
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 20 z 22 (5 379 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
OKO Bonus na Start promocja do 21.08 do 1.10.2024

Witam

Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ? 

 

Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz

...

18-12-2024
Re.: Najem długoterminowy samochodu

Najlepiej to zobacz sobie gdzie ma place masterlease, wybierz się tam stacjonarnie, zobacz jakie mają samochody na wynajem. Na stronie możesz sobie mniej więcej przeliczyć, ile Cię to będzie kosztował...

18-12-2024
Kredyt hipoteczny

Witam.  Jestem na etapie kupna działki.  Dojazd do działki jest droga prywatna . Po rozmowie z właścicielem będzie służebność dojazdu do działki.  Podczas załatwiania kredytu hipoteczne powiedziałem ż...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy