Odpowiedz

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Niestety spotkała mnie sytuacja identyczna bankomat pobrał kwotę większa i w czasie liczenia wyłączył się ( pojawił się komunikat o przerwie technicznie).
Najbardziej żenujące jest to ze po zgłoszeniu tej sprawy czas rozpatrzenia reklamacji to 19 dni !!!!!! ( nie wyobrażam sobie żeby moje pieniądze były w ,, próżni „ przez tyle dni - sprawa jak najbardziej nadaje się do Sadu i wywalczenie odsetek za każdy dzień przetrzymywania pieniedzy
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 11 z 22 (7 924 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia - odpowiedź możesz otrzymać wcześniej. Prosimy, napisz nam numer Twojej reklamacji - przekażemy informację do naszego zespołu reklamacyjnego.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 12 z 22 (7 916 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

026044/022021
Być może jednak czas reklamacji 19 dni roboczych to bardzo długo !!!!
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 13 z 22 (7 913 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Dziękujemy - prześlemy informację z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia tego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 14 z 22 (7 911 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

??? Czy są jakieś informacje zwrotne dot reklamacji??
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 15 z 22 (7 883 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Tutaj nie mamy wglądu do szczegółów Twojego zgłoszenia. Aby sprawdzić, na jakim jest etapie, proszę, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 16 z 22 (7 879 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Mnie również dzisiaj spotkało to samo. Wpłacałem 3900 zł we wplatomacie w Będzinie i po włożeniu pieniedzy wpłatomat pokazał out of service awaria , kartę zwrócił a pieniędzy nie zaksięgował. Bank był otwarty więc od razu zgłosiłem. Pani z banku widziała jak pokazuje out of service i powiedziała że tylko reklamację mogę złożyć i nic więcej ona nie może zrobić. Teraz się denerwyje o swoje pieniądze. Czy możecie mi coś w tej sprawie pomóc? Mój numer reklamacji to 001162/032021
Odpowiedz
0 Lajków
Miccc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
01-03-2021
Wiadomość 17 z 22 (7 865 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Miccc, dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazałam informację do odpowiedniej jednostki.

Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 18 z 22 (7 826 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

U mnie sprawa wyjaśniona pozytywnie.
Odpowiedz
0 Lajków
Miccc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
01-03-2021
Wiadomość 19 z 22 (7 778 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Niestety 4 dzień roboczy i nadal reklamacja ma status - w trakcje rozpatrywania. Jestem zniesmaczona a jednocześnie zaniepokojona. Na infolinii nikt nic nie wie , nawet nie potrafią udzielić informacji czy bankomat został sprawdzony bo obsługuje go PlanetCash , firma ta tez na infolinii nie udziela takiej informacji czy ktoś tam był to sprawdził rozliczył itd. Będąc następnego dnia na ul Bergamotki w Warszawie widziałam ze bankomat działa i jest sprawny !!! Na infolinii od kart tez nie udziela informacji bo wpłata była robiona blikiem. Porażka!!!! mBank i PKO BP reklamacje z uznaniem warunkowym rozpatrują do 48h ( reg 6.32 pkt 6a) a tutaj nic zero informacji 2500 zł rozpłynęło się w powietrzu. Mam nadzieje ze sprawa rozwiąże się pozytywnie jednak po tak złym doświadczeniu z ing kończymy współpracę
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 20 z 22 (7 704 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy