04-03-2021 08:34
04-03-2021 08:49
@ANNSUL Dziękujemy za informację i przepraszamy, że tak długo to trwało. Zawsze staramy się, żeby uznanie zrobić jak najszybciej, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy. Mamy nadzieję, że mimo tego 4-dniowego braku dostępu do pieniędzy zmienisz swoje zdanie i pozostaniesz dalej naszą klientką
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024 Ofertą kredytów hipotecznych oraz warunkami wnioskowania zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |