Odpowiedz

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Udało się po ciężkich bojach - dzisiaj przyszła wiadomość z uznaniem warunkowym . Czekam dalej na rozwiązanie tej sytuacji. Mam nadzieje ze będzie wszystko ok :-)
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 21 z 22 (2 116 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Dziękujemy za informację i przepraszamy, że tak długo to trwało. Zawsze staramy się, żeby uznanie zrobić jak najszybciej, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy. Mamy nadzieję, że mimo tego 4-dniowego braku dostępu do pieniędzy zmienisz swoje zdanie i pozostaniesz dalej naszą klientką Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
606
129
12-04-2017
Wiadomość 22 z 22 (2 113 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

13-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Re.: OKO dziecka

Bardzo dobrze, że sprawy są tak weryfikowane przez bank i że z rachunków dzieci nie można wypłacać więcej niż kwoty zwykłego zarządu.
To, że bank tak mocno weryfikuje poprawność pism sądowych jest w pe...

12-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy