04-03-2021 08:34
04-03-2021 08:49
@ANNSUL Dziękujemy za informację i przepraszamy, że tak długo to trwało. Zawsze staramy się, żeby uznanie zrobić jak najszybciej, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy. Mamy nadzieję, że mimo tego 4-dniowego braku dostępu do pieniędzy zmienisz swoje zdanie i pozostaniesz dalej naszą klientką
W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025W obu przypadkach odpowiedź jest taka sama - nie da się.
15-07-2025Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17.
15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |