Odpowiedz

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Udało się po ciężkich bojach - dzisiaj przyszła wiadomość z uznaniem warunkowym . Czekam dalej na rozwiązanie tej sytuacji. Mam nadzieje ze będzie wszystko ok :-)
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 21 z 22 (2 177 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Dziękujemy za informację i przepraszamy, że tak długo to trwało. Zawsze staramy się, żeby uznanie zrobić jak najszybciej, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy. Mamy nadzieję, że mimo tego 4-dniowego braku dostępu do pieniędzy zmienisz swoje zdanie i pozostaniesz dalej naszą klientką Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
614
129
12-04-2017
Wiadomość 22 z 22 (2 174 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do

...

15-07-2025
Re.: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W obu przypadkach odpowiedź jest taka sama - nie da się.

15-07-2025
Re: MojeID dla niepelnoletnich

Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17. 

15-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy