25-07-2021 09:51
25-07-2021 09:55
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja
Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe, a podany termin jest maksymalnym czasem odpowiedzi.
Przekazałam numer Twojej reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną realizację.
26-07-2021 16:27
27-07-2021 10:47
W takich sytuacjach musimy sprawdzić wpłatę. Dlatego może to potrwać. Skontaktowaliśmy się z zespołem reklamacyjnym i poprosiliśmy o szybsze rozpatrzenie zgłoszenia. To wszystko, co możemy tutaj zrobić ![]()
01-08-2021 19:11
Proszę, sprawdź czy Twoja reklamacja została już rozpatrzona.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |