25-07-2021 09:51
25-07-2021 09:55
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe, a podany termin jest maksymalnym czasem odpowiedzi.
Przekazałam numer Twojej reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną realizację.
26-07-2021 16:27
27-07-2021 10:47
W takich sytuacjach musimy sprawdzić wpłatę. Dlatego może to potrwać. Skontaktowaliśmy się z zespołem reklamacyjnym i poprosiliśmy o szybsze rozpatrzenie zgłoszenia. To wszystko, co możemy tutaj zrobić
01-08-2021 19:11
Proszę, sprawdź czy Twoja reklamacja została już rozpatrzona.
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |