25-07-2021 09:51
25-07-2021 09:55
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja
Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe, a podany termin jest maksymalnym czasem odpowiedzi.
Przekazałam numer Twojej reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną realizację.
26-07-2021 16:27
27-07-2021 10:47
W takich sytuacjach musimy sprawdzić wpłatę. Dlatego może to potrwać. Skontaktowaliśmy się z zespołem reklamacyjnym i poprosiliśmy o szybsze rozpatrzenie zgłoszenia. To wszystko, co możemy tutaj zrobić ![]()
01-08-2021 19:11
Proszę, sprawdź czy Twoja reklamacja została już rozpatrzona.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |