Odpowiedz

Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Dzień dobry,
Dnia 30 listopada, czas ok. 19:00, wpłatomat w oddziale ING w Gliwicach, przy ul. Zwycięstwa 52, pobrał ode mnie sumę 300 złotych, bez potwierdzenia w formie wydruku. Chwilę później na wpłatomacie pojawił się komunikat "Awaria", wpłatomat zwrócił kartę, pieniędzy nie odzyskałem. Sam oddział z obsługą klienta był nieczynny, lecz panie były jeszcze w środku. Rozumiem że panie być może były po pracy, ale jednak jeszcze na miejscu, niestety zignorowały moją prośbę o pomoc, i jedyne co usłyszałem *przez szklane drzwi* to "Pan dzwoni na infolinie", nie udzielając informacji o numerze telefonu. Po znalezieniu numeru w innym miejscu niż w oddziale banku, dzwonię na tzw. "Całodobową linie 24h", która nie odbiera pięciu telefonów, łącznie czekając średnio 5 minut na połączenie, musiałem jeszcze specjalnie zasilać konto by sie z wami skontaktować, bez skutku. Nadchodzi weekend, oddział zamknięty, jestem bez pieniędzy które potrzebuje na już. Gdy potrzebuje wykonać przelew, korzystałem z waszych usług. Ale jak mam dalej to robić skoro to utrudniacie? Reklamacja trwa 5 dni? Tydzień? Dwa tygodnie? Kto zrekompensuje mi opóźnienie?
Odpowiedz
0 Lajków
Pawełxx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
30-11-2018
Wiadomość 1 z 6 (12 880 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

[ Edytowane ]

"Każdą reklamację staramy się jak najszybciej zakończyć, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy"

 

Warsztat samochodowy w sytuacji przedłużenia się czasu naprawy samochodu, potrafi być pro-kliencki i zaproponować samochód zastępczy. A wy?

Co w przypadku gdy renomowane przez was usługi, działają na moją niekorzyść, powodując straty materialne / finansowe / moralne (np. w przypadku umówionej, a jednak spóźnionej spłaty wierzytelności).. Czy bank posiada szczególne uprawienia do przetrzymywania moich pieniędzy, narażając mnie przy tym na warunki wymienione wyżej i to bez żadnych pokryć i konsekwencji?

 

Domyślam się gdzie są Ci mityczni ludzie ze slangu..

Odpowiedz
0 Lajków
Pawełxx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
30-11-2018
Wiadomość 2 z 6 (12 845 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Numer reklamacji 000097/122018

Odpowiedz
0 Lajków
Pawełxx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
30-11-2018
Wiadomość 3 z 6 (12 790 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Standardowo reklamacje na nasz wpłatomat rozpatrujemy do 7 dni. Staramy się, żeby było to szybciej. Dziękuję za numer Pana reklamacji. Postaramy się sprawdzić, na jakim etapie jest Pana zgłoszenie.

Jeżeli ze względu na brak dostępu do pieniędzy poniesie Pan udokumentowane koszty, to może Pan zgłosić to w reklamacji. Wtedy indywidualnie przeanalizujemy Pana sytuację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (12 782 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Pawełxx mamy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Pana sprawie. Proszę zajrzeć do folderu wiadomości w Moim ING - znajdzie Pan tam więcej szczegółów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 5 z 6 (12 707 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Reklamacja zakończona pozytywnie.

Pawełxx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
30-11-2018
Wiadomość 6 z 6 (12 568 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy