- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat przetrzymuje pieniądze
30-11-2018 21:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dnia 30 listopada, czas ok. 19:00, wpłatomat w oddziale ING w Gliwicach, przy ul. Zwycięstwa 52, pobrał ode mnie sumę 300 złotych, bez potwierdzenia w formie wydruku. Chwilę później na wpłatomacie pojawił się komunikat "Awaria", wpłatomat zwrócił kartę, pieniędzy nie odzyskałem. Sam oddział z obsługą klienta był nieczynny, lecz panie były jeszcze w środku. Rozumiem że panie być może były po pracy, ale jednak jeszcze na miejscu, niestety zignorowały moją prośbę o pomoc, i jedyne co usłyszałem *przez szklane drzwi* to "Pan dzwoni na infolinie", nie udzielając informacji o numerze telefonu. Po znalezieniu numeru w innym miejscu niż w oddziale banku, dzwonię na tzw. "Całodobową linie 24h", która nie odbiera pięciu telefonów, łącznie czekając średnio 5 minut na połączenie, musiałem jeszcze specjalnie zasilać konto by sie z wami skontaktować, bez skutku. Nadchodzi weekend, oddział zamknięty, jestem bez pieniędzy które potrzebuje na już. Gdy potrzebuje wykonać przelew, korzystałem z waszych usług. Ale jak mam dalej to robić skoro to utrudniacie? Reklamacja trwa 5 dni? Tydzień? Dwa tygodnie? Kto zrekompensuje mi opóźnienie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-11-2018 23:50 | Edytowano: 01-12-2018 00:03
Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Każdą reklamację staramy się jak najszybciej zakończyć, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy"
Warsztat samochodowy w sytuacji przedłużenia się czasu naprawy samochodu, potrafi być pro-kliencki i zaproponować samochód zastępczy. A wy?
Co w przypadku gdy renomowane przez was usługi, działają na moją niekorzyść, powodując straty materialne / finansowe / moralne (np. w przypadku umówionej, a jednak spóźnionej spłaty wierzytelności).. Czy bank posiada szczególne uprawienia do przetrzymywania moich pieniędzy, narażając mnie przy tym na warunki wymienione wyżej i to bez żadnych pokryć i konsekwencji?
Domyślam się gdzie są Ci mityczni ludzie ze slangu..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-12-2018 15:23
Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Numer reklamacji 000097/122018
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-12-2018 16:01
Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Standardowo reklamacje na nasz wpłatomat rozpatrujemy do 7 dni. Staramy się, żeby było to szybciej. Dziękuję za numer Pana reklamacji. Postaramy się sprawdzić, na jakim etapie jest Pana zgłoszenie.
Jeżeli ze względu na brak dostępu do pieniędzy poniesie Pan udokumentowane koszty, to może Pan zgłosić to w reklamacji. Wtedy indywidualnie przeanalizujemy Pana sytuację.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-12-2018 16:56
Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pawełxx mamy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Pana sprawie. Proszę zajrzeć do folderu wiadomości w Moim ING - znajdzie Pan tam więcej szczegółów.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2018 00:05
Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamacja zakończona pozytywnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość