30-11-2018 21:23
30-11-2018 23:50 | Edytowano: 01-12-2018 00:03
"Każdą reklamację staramy się jak najszybciej zakończyć, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy"
Warsztat samochodowy w sytuacji przedłużenia się czasu naprawy samochodu, potrafi być pro-kliencki i zaproponować samochód zastępczy. A wy?
Co w przypadku gdy renomowane przez was usługi, działają na moją niekorzyść, powodując straty materialne / finansowe / moralne (np. w przypadku umówionej, a jednak spóźnionej spłaty wierzytelności).. Czy bank posiada szczególne uprawienia do przetrzymywania moich pieniędzy, narażając mnie przy tym na warunki wymienione wyżej i to bez żadnych pokryć i konsekwencji?
Domyślam się gdzie są Ci mityczni ludzie ze slangu..
01-12-2018 15:23
Numer reklamacji 000097/122018
01-12-2018 16:01
Standardowo reklamacje na nasz wpłatomat rozpatrujemy do 7 dni. Staramy się, żeby było to szybciej. Dziękuję za numer Pana reklamacji. Postaramy się sprawdzić, na jakim etapie jest Pana zgłoszenie.
Jeżeli ze względu na brak dostępu do pieniędzy poniesie Pan udokumentowane koszty, to może Pan zgłosić to w reklamacji. Wtedy indywidualnie przeanalizujemy Pana sytuację.
03-12-2018 16:56
Pawełxx mamy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Pana sprawie. Proszę zajrzeć do folderu wiadomości w Moim ING - znajdzie Pan tam więcej szczegółów.
08-12-2018 00:05
Reklamacja zakończona pozytywnie.
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |