Odpowiedz
Highlighted

Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Dzień dobry,
Dnia 30 listopada, czas ok. 19:00, wpłatomat w oddziale ING w Gliwicach, przy ul. Zwycięstwa 52, pobrał ode mnie sumę 300 złotych, bez potwierdzenia w formie wydruku. Chwilę później na wpłatomacie pojawił się komunikat "Awaria", wpłatomat zwrócił kartę, pieniędzy nie odzyskałem. Sam oddział z obsługą klienta był nieczynny, lecz panie były jeszcze w środku. Rozumiem że panie być może były po pracy, ale jednak jeszcze na miejscu, niestety zignorowały moją prośbę o pomoc, i jedyne co usłyszałem *przez szklane drzwi* to "Pan dzwoni na infolinie", nie udzielając informacji o numerze telefonu. Po znalezieniu numeru w innym miejscu niż w oddziale banku, dzwonię na tzw. "Całodobową linie 24h", która nie odbiera pięciu telefonów, łącznie czekając średnio 5 minut na połączenie, musiałem jeszcze specjalnie zasilać konto by sie z wami skontaktować, bez skutku. Nadchodzi weekend, oddział zamknięty, jestem bez pieniędzy które potrzebuje na już. Gdy potrzebuje wykonać przelew, korzystałem z waszych usług. Ale jak mam dalej to robić skoro to utrudniacie? Reklamacja trwa 5 dni? Tydzień? Dwa tygodnie? Kto zrekompensuje mi opóźnienie?
Odpowiedz
0 Lajków
Pawełxx
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
1
30-11-2018
Wiadomość 1 z 6 (6 377 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

[ Edytowane ]

"Każdą reklamację staramy się jak najszybciej zakończyć, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy"

 

Warsztat samochodowy w sytuacji przedłużenia się czasu naprawy samochodu, potrafi być pro-kliencki i zaproponować samochód zastępczy. A wy?

Co w przypadku gdy renomowane przez was usługi, działają na moją niekorzyść, powodując straty materialne / finansowe / moralne (np. w przypadku umówionej, a jednak spóźnionej spłaty wierzytelności).. Czy bank posiada szczególne uprawienia do przetrzymywania moich pieniędzy, narażając mnie przy tym na warunki wymienione wyżej i to bez żadnych pokryć i konsekwencji?

 

Domyślam się gdzie są Ci mityczni ludzie ze slangu..

Odpowiedz
0 Lajków
Pawełxx
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
1
30-11-2018
Wiadomość 2 z 6 (6 342 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Numer reklamacji 000097/122018

Odpowiedz
0 Lajków
Pawełxx
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
1
30-11-2018
Wiadomość 3 z 6 (6 287 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Standardowo reklamacje na nasz wpłatomat rozpatrujemy do 7 dni. Staramy się, żeby było to szybciej. Dziękuję za numer Pana reklamacji. Postaramy się sprawdzić, na jakim etapie jest Pana zgłoszenie.

Jeżeli ze względu na brak dostępu do pieniędzy poniesie Pan udokumentowane koszty, to może Pan zgłosić to w reklamacji. Wtedy indywidualnie przeanalizujemy Pana sytuację.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
498
97
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (6 279 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Pawełxx mamy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Pana sprawie. Proszę zajrzeć do folderu wiadomości w Moim ING - znajdzie Pan tam więcej szczegółów.


Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
125
37
19-03-2018
Wiadomość 5 z 6 (6 204 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat przetrzymuje pieniądze

Reklamacja zakończona pozytywnie.

Pawełxx
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
1
30-11-2018
Wiadomość 6 z 6 (6 064 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy