Witam ponownie.
Tak jak się spodziewałem sprawa zatrzymanej gotówki zakończyła się pozytywnie. W dniu wczorajszym otrzymałem wiadomość o pozytywny rozpatrzeniu reklamacji i pieniądze były tam gdie powinny być czyli w bankomacie.
Jeszcze przed rozpatrzeniem reklamacji bank wyszedł z propozycją, która naprawdę mnie usatysfakcjonowała i za to wielki plus, szkoda tylko, że wpływ na to miał krzyk rozpaczy na forum. Taka moja skromna sugestia skoro maszyny są ostnimi czasy tak zawodne, to może warto by pomyśleć o tym na przyszłość i w podobnych sytuacjach podejmować podobe kroki tylko wcześniej. Ponieważ niejednokrotnie są sytuacje, kiedy wpłacane pięniądze są niezbędne do opłacenia rachunków, rat itp. Mało kto wpłaca pieniądze po to aby sobie leżały na rachunku i może sobie poczekać cierpliwie na reklamacje. Skoro wszyscy na około chcą by używać kart, przelewów, obsługi kont przez internet trzeba pomyśleć o klientach, którzy przez złośliwość rzeczy martwych niejednokrotnie znajdują się w sytuacjach podbramkowych co widać po wpisach na powyższym forum. Na pewno wpłynęło by to na pozytywne postrzeganie banku i sprawiało przychylność klientów a przez to ich wzrost.
Dziękuję za uwagę i życzę wszystkim zdrowych i spokojnych świąt zarówno pracownikom ING ale także klientom obecnym i przyszłym.