Odpowiedz

Kolejna ofiara wpłatomatu

Witam. Jako kolejna ofiara wpłatomatu jestem strasznie rozczarowany ING. A mianowicie w dniu 06.12. (Mikołajki) wpłacałem 2000 zł we wpłatomacie w oddziale ING w Bielsku Białej na ul. Gazowniczej. Wpłatomat po ok. 1 minucie po wlożeniu gotówki wyświetlił napis awaria wpłatomatu, po czym wyrzucił karte natomiast gotówka pozostała w środku. Po odczekaniu chwili i upewniwszy się że gotówka nie wyjdzie z bankomatu udałem się do Pań obsługujących w tym oddziale. Tam bardzo miła Pani pomogła mi dodzwonić się na infolinie już po ok. 30 min. Gdybym dzwonił z własnego telefonu miałbym dodatkowe koszty i dzwoniłbym chyba jeszcze dłużej. Tak w w nawiasie w takim czasie to można chyba wyczyścić komuś konto gdyby to dotyczyło zastrzerzenia karty. Pani z info też bardzo miła przyjęła reklamacje
i powiedziała że sprawę potraktują priorytetowo gdyż to moja wypłata i pieniądze na raty i życie(jak wielu w tym kraju). DLATEGO dziś pytam ile w ing trwa priorytet bo po 20 latach bycia bezproblemowym klientem tego banku na którym zarobiliście niezłe pieniądze chyba należy się jakieś zrozumienie. Ludzie jest 11 grudnia i chyba czas robić jakieś przygotowania do świąt opłacić raty itp. Jestem strasznie zawiedziony tą sytuacją i bardzo żałuje że do dziś bardzo chwaliłem ING nawet konto synowi u was założyłem i namawiałem żone żeby się do Was przeniosła. No niestety coraz więcej u was awarii bankomatów problemy z bankowością internetową i to w momentach gdy pilnie potrzebuje mieć dostęp do gotówki czy przelewu. Oferty natomiast potraficie przedstawiać kilka razy w tygodniu. Zrobiliście mi piękny prezent mikołajkowy, który dodatkowo po pobycie w szpitalu na problemy z sercem świetnie mi
pomaga. Czekam czy wróci stary poczciwy ING z którego byłem zadowolony czy czas zmienić bank. Wiem, że jest 7 dni na reklamacje ale kochani to jest 2000 zł moja wypłata i jest Grudzień.
Pozdrawiam wszystkich smutny i rozczarowany.
Zgłoszenie 003809/122018


Piter13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 394 wyświetleń)

Re: Kolejna ofiara wpłatomatu

Piter13 Zdaję sobie sprawę, że brak dostępu do własnych pieniędzy przed Świętami, jest dla Ciebie uciążliwą sytuacją. 
Otrzymaliśmy sygnał, że poczyniliśmy nowe działania w Twojej sprawie. Zaloguj się do Mojego ING i sprawdź zakładkę ,,Wiadomości". 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (4 371 wyświetleń)

Re: Kolejna ofiara wpłatomatu

Witam.
Jestem bardzo zadowolony z takiego rozwiązania bo wiem na czym stoję a przynajmniej jeszcze raz pokazujecie, że do każdej sprawy umiecie Państwo podejść indywidualnie.
Myślę że wszystko się wyjaśni bo ja jestem pewny swego i sprawa bedzie miała pozytywny finał. O zakończeniu sprawy dam znać. Na tę chwilę ogromny pozytyw, pozdrawiam Piter13.
Odpowiedz
0 Lajków
Piter13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 360 wyświetleń)

Re: Kolejna ofiara wpłatomatu

Witam ponownie.
Tak jak się spodziewałem sprawa zatrzymanej gotówki zakończyła się pozytywnie. W dniu wczorajszym otrzymałem wiadomość o pozytywny rozpatrzeniu reklamacji i pieniądze były tam gdie powinny być czyli w bankomacie.
Jeszcze przed rozpatrzeniem reklamacji bank wyszedł z propozycją, która naprawdę mnie usatysfakcjonowała i za to wielki plus, szkoda tylko, że wpływ na to miał krzyk rozpaczy na forum. Taka moja skromna sugestia skoro maszyny są ostnimi czasy tak zawodne, to może warto by pomyśleć o tym na przyszłość i w podobnych sytuacjach podejmować podobe kroki tylko wcześniej. Ponieważ niejednokrotnie są sytuacje, kiedy wpłacane pięniądze są niezbędne do opłacenia rachunków, rat itp. Mało kto wpłaca pieniądze po to aby sobie leżały na rachunku i może sobie poczekać cierpliwie na reklamacje. Skoro wszyscy na około chcą by używać kart, przelewów, obsługi kont przez internet trzeba pomyśleć o klientach, którzy przez złośliwość rzeczy martwych niejednokrotnie znajdują się w sytuacjach podbramkowych co widać po wpisach na powyższym forum. Na pewno wpłynęło by to na pozytywne postrzeganie banku i sprawiało przychylność klientów a przez to ich wzrost.
Dziękuję za uwagę i życzę wszystkim zdrowych i spokojnych świąt zarówno pracownikom ING ale także klientom obecnym i przyszłym.






Odpowiedz
0 Lajków
Piter13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 219 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy