11-12-2018 11:16
11-12-2018 14:47
Piter13 Zdaję sobie sprawę, że brak dostępu do własnych pieniędzy przed Świętami, jest dla Ciebie uciążliwą sytuacją.
Otrzymaliśmy sygnał, że poczyniliśmy nowe działania w Twojej sprawie. Zaloguj się do Mojego ING i sprawdź zakładkę ,,Wiadomości".
11-12-2018 16:10
14-12-2018 18:47
Dzień dobry
Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wyglą
... 31-03-2023Miło nam, że zainteresowałeś się naszą ofertą kredytu hipotecznego, ale niestety nie akceptujemy dochodu z umowy zlecenia.
31-03-2023Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.
31-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |