11-12-2018 11:16
11-12-2018 14:47
Piter13 Zdaję sobie sprawę, że brak dostępu do własnych pieniędzy przed Świętami, jest dla Ciebie uciążliwą sytuacją.
Otrzymaliśmy sygnał, że poczyniliśmy nowe działania w Twojej sprawie. Zaloguj się do Mojego ING i sprawdź zakładkę ,,Wiadomości".
11-12-2018 16:10
14-12-2018 18:47
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |