15-12-2018 09:00
15-12-2018 13:20
Przepraszam za kłopoty związane z brakiem udostępnienia pieniędzy na Twoim koncie. Chciałbym to dla Ciebie sprawdzić natomiast forum jest nieszyfrowanym kanałem kontaktu i nie mamy tutaj dostępu do systemu. Proszę, napisz do nas wiadomość z Mojego ING lub na czacie po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową do swojego konta (ikona czata będzie w dolnym prawym rogu strony) lub zadzwoń na 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. Nasz specjalista sprawdzi to i jeśli dalej nie masz pieniędzy na koncie to przyjmie odpowiednie zgłoszenie.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |