Odpowiedz

wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

[ Edytowane ]

Dzisiaj o godzinei 11;23 bankomant przy placu Górnośląskim 19 w Gdyni przyjął gotówkę ( 10 000 ) transakcja przebiegła pomyślnie, otrzymałam pokwitowanie i zwrot karty, niestety pieniędzy na koncie brak. . Dzwoniłam na infolinię, uprzejmy Pan wypytał o wszystko dokładnie łącznie z numerem transakcji i numerem terminala , przyjął reklamacje i po 3 minutach otrzymałam wiadomość , że reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 7 dni, żart ?????!!!!!  To konto firmowe , z którego opłacam ZUS i US według Państwa obie te instytucje uwierzą mi w opisywaną historię ??? a nawet gdyby to czy powiedzą , że im przykrą i że poczekają na przelew?? 

Sądzę, że zrezygnuje z usług ING  mimo, że byłam klientem 7 lat , oczywiście nagłośnię sprawę w portalach i w mediach. 

pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
Ania33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 250 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

Ania33 Uzyskałaś informację o maksymalnym czasie rozpatrzenia zgłoszenia. Wiemy, jak brak zaksięgowania wpłaty może wpłynąć na działania klientów, dlatego staramy się rozpatrywać te sprawy jak najszybciej.
Czy mogłabyś nam podać numer zgłoszenia? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (4 247 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

[ Edytowane ]

Dzień dobry !

 

Gdyby to było konto osobiste to mogłabym czekać z kontem firmowym nie. Na koncie firmowym ,jak sama nazwa wskazuję,  są środki do obrotu firmy , których teraz mi brakuje , nr sprawy 001964/122018. Dziś udam się do dyrektora, przy okazji zamknę konto ,  a następnie przekaże sprawę dalej . 

 

Dziękuję Panu za odpowiedź , póki co jest Pan jedyny który w ogóle odpisuje .

Odpowiedz
0 Lajków
Ania33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 209 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

Ania33 Czy uzyskałaś już odpowiedź na swoje zgłoszenie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 115 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Witam

zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc

...

16-12-2025
Re: Konsolidacja kredytu gotowkowego pod hipoteke

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st

...

16-12-2025
Re: Spłata kredytu hipotecznego

Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i

...

15-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy