Odpowiedz

wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

[ Edytowane ]

Dzisiaj o godzinei 11;23 bankomant przy placu Górnośląskim 19 w Gdyni przyjął gotówkę ( 10 000 ) transakcja przebiegła pomyślnie, otrzymałam pokwitowanie i zwrot karty, niestety pieniędzy na koncie brak. . Dzwoniłam na infolinię, uprzejmy Pan wypytał o wszystko dokładnie łącznie z numerem transakcji i numerem terminala , przyjął reklamacje i po 3 minutach otrzymałam wiadomość , że reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 7 dni, żart ?????!!!!!  To konto firmowe , z którego opłacam ZUS i US według Państwa obie te instytucje uwierzą mi w opisywaną historię ??? a nawet gdyby to czy powiedzą , że im przykrą i że poczekają na przelew?? 

Sądzę, że zrezygnuje z usług ING  mimo, że byłam klientem 7 lat , oczywiście nagłośnię sprawę w portalach i w mediach. 

pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
Ania33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2018
Wiadomość 1 z 4 (3 351 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

Ania33 Uzyskałaś informację o maksymalnym czasie rozpatrzenia zgłoszenia. Wiemy, jak brak zaksięgowania wpłaty może wpłynąć na działania klientów, dlatego staramy się rozpatrywać te sprawy jak najszybciej.
Czy mogłabyś nam podać numer zgłoszenia? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 348 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

[ Edytowane ]

Dzień dobry !

 

Gdyby to było konto osobiste to mogłabym czekać z kontem firmowym nie. Na koncie firmowym ,jak sama nazwa wskazuję,  są środki do obrotu firmy , których teraz mi brakuje , nr sprawy 001964/122018. Dziś udam się do dyrektora, przy okazji zamknę konto ,  a następnie przekaże sprawę dalej . 

 

Dziękuję Panu za odpowiedź , póki co jest Pan jedyny który w ogóle odpisuje .

Odpowiedz
0 Lajków
Ania33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2018
Wiadomość 3 z 4 (3 310 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

Ania33 Czy uzyskałaś już odpowiedź na swoje zgłoszenie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 216 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nadplata kredyt 2016

Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt

...

22-11-2024
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy