Odpowiedz

wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

[ Edytowane ]

Dzisiaj o godzinei 11;23 bankomant przy placu Górnośląskim 19 w Gdyni przyjął gotówkę ( 10 000 ) transakcja przebiegła pomyślnie, otrzymałam pokwitowanie i zwrot karty, niestety pieniędzy na koncie brak. . Dzwoniłam na infolinię, uprzejmy Pan wypytał o wszystko dokładnie łącznie z numerem transakcji i numerem terminala , przyjął reklamacje i po 3 minutach otrzymałam wiadomość , że reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 7 dni, żart ?????!!!!!  To konto firmowe , z którego opłacam ZUS i US według Państwa obie te instytucje uwierzą mi w opisywaną historię ??? a nawet gdyby to czy powiedzą , że im przykrą i że poczekają na przelew?? 

Sądzę, że zrezygnuje z usług ING  mimo, że byłam klientem 7 lat , oczywiście nagłośnię sprawę w portalach i w mediach. 

pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
Ania33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2018
Wiadomość 1 z 4 (3 364 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

Ania33 Uzyskałaś informację o maksymalnym czasie rozpatrzenia zgłoszenia. Wiemy, jak brak zaksięgowania wpłaty może wpłynąć na działania klientów, dlatego staramy się rozpatrywać te sprawy jak najszybciej.
Czy mogłabyś nam podać numer zgłoszenia? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 361 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

[ Edytowane ]

Dzień dobry !

 

Gdyby to było konto osobiste to mogłabym czekać z kontem firmowym nie. Na koncie firmowym ,jak sama nazwa wskazuję,  są środki do obrotu firmy , których teraz mi brakuje , nr sprawy 001964/122018. Dziś udam się do dyrektora, przy okazji zamknę konto ,  a następnie przekaże sprawę dalej . 

 

Dziękuję Panu za odpowiedź , póki co jest Pan jedyny który w ogóle odpisuje .

Odpowiedz
0 Lajków
Ania33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2018
Wiadomość 3 z 4 (3 323 wyświetleń)

Re: wpłatomat niezaksięgował pieniędzy

Ania33 Czy uzyskałaś już odpowiedź na swoje zgłoszenie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 229 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy