04-12-2018 22:40 | Edytowano: 04-12-2018 22:41
Dzisiaj o godzinei 11;23 bankomant przy placu Górnośląskim 19 w Gdyni przyjął gotówkę ( 10 000 ) transakcja przebiegła pomyślnie, otrzymałam pokwitowanie i zwrot karty, niestety pieniędzy na koncie brak. . Dzwoniłam na infolinię, uprzejmy Pan wypytał o wszystko dokładnie łącznie z numerem transakcji i numerem terminala , przyjął reklamacje i po 3 minutach otrzymałam wiadomość , że reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 7 dni, żart ?????!!!!! To konto firmowe , z którego opłacam ZUS i US według Państwa obie te instytucje uwierzą mi w opisywaną historię ??? a nawet gdyby to czy powiedzą , że im przykrą i że poczekają na przelew??
Sądzę, że zrezygnuje z usług ING mimo, że byłam klientem 7 lat , oczywiście nagłośnię sprawę w portalach i w mediach.
pozdrawiam
04-12-2018 22:50
Ania33 Uzyskałaś informację o maksymalnym czasie rozpatrzenia zgłoszenia. Wiemy, jak brak zaksięgowania wpłaty może wpłynąć na działania klientów, dlatego staramy się rozpatrywać te sprawy jak najszybciej.
Czy mogłabyś nam podać numer zgłoszenia?
05-12-2018 08:47 | Edytowano: 05-12-2018 08:49
Dzień dobry !
Gdyby to było konto osobiste to mogłabym czekać z kontem firmowym nie. Na koncie firmowym ,jak sama nazwa wskazuję, są środki do obrotu firmy , których teraz mi brakuje , nr sprawy 001964/122018. Dziś udam się do dyrektora, przy okazji zamknę konto , a następnie przekaże sprawę dalej .
Dziękuję Panu za odpowiedź , póki co jest Pan jedyny który w ogóle odpisuje .
06-12-2018 19:30
Ania33 Czy uzyskałaś już odpowiedź na swoje zgłoszenie?
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |