"Każdą reklamację staramy się jak najszybciej zakończyć, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy"
Warsztat samochodowy w sytuacji przedłużenia się czasu naprawy samochodu, potrafi być pro-kliencki i zaproponować samochód zastępczy. A wy?
Co w przypadku gdy renomowane przez was usługi, działają na moją niekorzyść, powodując straty materialne / finansowe / moralne (np. w przypadku umówionej, a je
Dzień dobry, Dnia 30 listopada, czas ok. 19:00, wpłatomat w oddziale ING w Gliwicach, przy ul. Zwycięstwa 52, pobrał ode mnie sumę 300 złotych, bez potwierdzenia w formie wydruku. Chwilę później na wpłatomacie pojawił się komunikat "Awaria", wpłatomat zwrócił kartę, pieniędzy nie odzyskałem. Sam oddział z obsługą klienta był nieczynny, lecz panie były jeszcze w środku. Rozumiem że panie być może by...