Odpowiedz

Wpłatomat źle policzył

Witam Wszystkich ,

Nr reklamacji  014334/122018

Jestem klientem ING od ponad 10 lat.

Przeglądałem forum i nie znalazłem podobnej sytuacji. Dnia 29.12.2018 udałem się do oddziału ING w Puławach wpłacić 1000zł. Wpłatomat ING w oddziale banku. pomieszczenie z kamerami. Wrzuciłem do otworu 1000zł a wpłatomat pokazuje mi 700zł. Podkreślę ,że pieniądze odliczyłem w domu i jeszcze raz przed wpłatą. Opcje mówią : zatwierdź lub zwrot gotówki. Wybrałem zwrot. Maszyna pohuczała parę razy i pieniędzy nie zwróciła. Oddała kartę ale już nie dała żadnego pokwitowania.

Konsternacja ...  to tylko maszyna.

Znalazłem  nr infolinii na wpłatomacie. Zgłosiłem reklamacje, usłyszałem ,że to się wyjaśni do 5.01.19 bo potrzeba przeliczyć wpłatomat.

Miły Pan powiedział ,że widzi wpłatę 700zł ale że wybrałem opcję zwrot to reklamacja jest na całą kwotę. Ok  maszyna to tylko maszyna..  cóż są awarie..

 

Dalej nastąpiło coś czego już nie rozumiem, 04.01 przyszedł e mail. Poczyniliśmy kilka nowych działań żeby lepiej wyjaśnić reklamację. Jak można lepiej wyjaśnić reklamację ? Jest tak albo nie. Odpowiedź dadzą do 21.01.

Czy ktoś miał podobną sytuację?

Pozdrawiam.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ArturL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-01-2019
Wiadomość 1 z 12 (15 842 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny
Dziękuję za wyrozumiałość i za to, że od tylu lat darzysz nas zaufaniem.
Zawsze staramy się rozpatrzyć reklamację tak szybko, jak to możliwe.
Czasami może się zdarzyć, że zgłoszenie wymaga dodatkowej analizy - wtedy czas reklamacji może ulec wydłużeniu.
Wczoraj przekazaliśmy Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu.
Mam nadzieję, że uda nam się rozpatrzyć Twoje zgłoszenie przed podanym przez Ciebie terminem.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 12 (15 776 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył

Witam,

Wpłata została zaksięgowana w całości. Warto jednak opisać sprawę na forum, jak widać to pomaga.

Pozdrawiam.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ArturL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-01-2019
Wiadomość 3 z 12 (15 760 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat źle policzył

Cieszę się, że masz już pieniądze na koncie Emotikon: Szczęśliwy


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 4 z 12 (15 756 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył

Dzis mialam podobna sytuacje.Zlozylam reklamacje ktorej nadano nr 013787/092019
W reklamacji podalam kwote 1600 a nie jestem jej pewna.Czy rozpatrzenie reklamacji jest wiazace z podana przeze mnie kwota ( przypuszczam ze bylo 250 zl wiecej).Ktoś z Panstwa moze sie orientuje jak to wyglada
Odpowiedz
0 Lajków
Ciekawa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-09-2019
Wiadomość 5 z 12 (14 292 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat źle policzył

Proszę, zgłoś nam to na czacie/w wiadomości w Moim ING lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 69. Dodamy tę informacje do Twojej reklamacji. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
416
92
12-04-2017
Wiadomość 6 z 12 (14 279 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył

Proszę o polną pomoc rozpatrzenia reklamacji 004195/092020.
Odpowiedz
0 Lajków
miliar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-09-2020
Wiadomość 7 z 12 (10 420 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył

W dniu dzisiejszym mam podobny problem wpłatomat pomylił się przy wpłacie nr reklamacji 004195/092020. bardzo proszę o pomoc w szybkim załatwieniu sprawy tym bardziej ze chodzi o nie mała kwotę
Odpowiedz
0 Lajków
miliar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-09-2020
Wiadomość 8 z 12 (10 416 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat źle policzył

@miliar Twoją prośbę przekazałem do właściwego zespołu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 12 (10 340 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył

Też dzisiaj miałem taką sytuację ale większa kwota. Wpłacałem 10000zl do wpłatomaty za pomocą blik, system policzył ( 8000zł ), a liczyłem z żoną ten plik 3x. Miałem opcje wpłać, albo wypłać gotówkę. Wypłaciłem i dostałem z powrotem 8000zl nie 10000. Zgłosiłem reklamacje, jeżeli mi tego nie uznaję kończę z tym bankiem, a nie miałem z nim do tej pory takich numerów.
Odpowiedz
0 Lajków
pawel0991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-02-2023
Wiadomość 10 z 12 (3 455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w aplikacji w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną o

...

28-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną opcją pozbyci

...

28-02-2024
Re: Jak skorzystać z API i pobrać stan konta?

Korzystam z Moje ING i mam Konto z Lwem Direct.

28-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy