Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, przesłaliśmy prośbę w sprawie Twojej reklamacji do właściwego działu.
----------------- Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie. Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Ja ostatnio też miałam taka sytuację. Wpłatomat w Ustroniu źle policzył pieniądze które wpłacałam. Wpłaciłam 2600 a wplatomat policzył mi 1600 więc dałam anuluj. Wypłacił mi pieniądze z powrotem ale już tylko te 1600 zł. Nie wierzyłam w to co się stało. Liczyłam te pieniądze 2x w domu przed wyjściem do wplatomatu oraz jeszcze raz przed ich wpłaceniem. Zgłosiłam reklamacje nr. 122430/072024 ale oczywiście została odrzucona.. będę ponawiała reklamację i prosiła o sprawdzenie monitoringu bo jestem wściekła. Już kilkadziesiąt razy robiłam wpłaty i nigdy nie było takich kłopotów.
Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...
Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...