Odpowiedz

Re.: Wpłatomat źle policzył

Proszę o interwencję nr reklamacji: 110997/022023
Odpowiedz
0 Lajków
pawel0991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-02-2023
Wiadomość 11 z 12 (1 711 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat źle policzył

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, przesłaliśmy prośbę w sprawie Twojej reklamacji do właściwego działu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
411
81
18-01-2021
Wiadomość 12 z 12 (1 711 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Potwierdzam ING, odwaliliście fuszerkę i nie robicie nic, aby aplikację naprawić.
Powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem, oczywiście pomijając te marketingowe…

08-05-2024
Re: Czas oczekiwania na kredyt

W sprawie wniosku prosimy kontaktować się z doradcą, u którego wniosek był składany.

08-05-2024
Re: Wakacje Kredytowe 2024

Na ten moment nie mamy informacji kiedy wnioski będą dostępne. Gdy tylko pojawią się one do wypełnienia - poinformujemy o tym na naszej stornie ing.pl w zakładce "aktualności" 
 

08-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy