Odpowiedz

Re.: Wpłatomat źle policzył

Proszę o interwencję nr reklamacji: 110997/022023
Odpowiedz
0 Lajków
pawel0991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-02-2023
Wiadomość 11 z 13 (2 223 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat źle policzył

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, przesłaliśmy prośbę w sprawie Twojej reklamacji do właściwego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
432
82
18-01-2021
Wiadomość 12 z 13 (2 223 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył

Ja ostatnio też miałam taka sytuację. Wpłatomat w Ustroniu źle policzył pieniądze które wpłacałam. Wpłaciłam 2600 a wplatomat policzył mi 1600 więc dałam anuluj. Wypłacił mi pieniądze z powrotem ale już tylko te 1600 zł. Nie wierzyłam w to co się stało. Liczyłam te pieniądze 2x w domu przed wyjściem do wplatomatu oraz jeszcze raz przed ich wpłaceniem. Zgłosiłam reklamacje nr. 122430/072024 ale oczywiście została odrzucona.. będę ponawiała reklamację i prosiła o sprawdzenie monitoringu bo jestem wściekła. Już kilkadziesiąt razy robiłam wpłaty i nigdy nie było takich kłopotów.
Odpowiedz
0 Lajków
patsik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-08-2024
Wiadomość 13 z 13 (285 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aktualny Czas wydania decyzji

Udało się otrzymać decyzje ?

10-09-2024
Nie udało się pobrać danych

Witam. Od wczoraj męczę się z problemem przy akceptacji Wniosku o pożyczkę gotówkowa po pozytywnej decyzji.
Ciągle mam błąd Nie udało się pobrać danych.
Sprawa zgłoszona niby do działu technicznego ale ...

10-09-2024
Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Aplikacja uruchamia się w normalnej przestrzeni, ale w Sejfie już nie chce.

09-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy