Odpowiedz

Re.: Wpłatomat źle policzył

Proszę o interwencję nr reklamacji: 110997/022023
Odpowiedz
0 Lajków
pawel0991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
15-02-2023
Wiadomość 11 z 13 (4 304 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat źle policzył

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, przesłaliśmy prośbę w sprawie Twojej reklamacji do właściwego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
496
88
18-01-2021
Wiadomość 12 z 13 (4 304 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył

Ja ostatnio też miałam taka sytuację. Wpłatomat w Ustroniu źle policzył pieniądze które wpłacałam. Wpłaciłam 2600 a wplatomat policzył mi 1600 więc dałam anuluj. Wypłacił mi pieniądze z powrotem ale już tylko te 1600 zł. Nie wierzyłam w to co się stało. Liczyłam te pieniądze 2x w domu przed wyjściem do wplatomatu oraz jeszcze raz przed ich wpłaceniem. Zgłosiłam reklamacje nr. 122430/072024 ale oczywiście została odrzucona.. będę ponawiała reklamację i prosiła o sprawdzenie monitoringu bo jestem wściekła. Już kilkadziesiąt razy robiłam wpłaty i nigdy nie było takich kłopotów.
Odpowiedz
0 Lajków
patsik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-08-2024
Wiadomość 13 z 13 (2 366 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy