13-12-2020 20:30
13-12-2020 20:55
Pieniądze standardowo udostępniamy od razu. Wyjątkiem jest sytuacja, jeśli na koncie jest zajęcie komornicze. Wtedy pieniądze na koncie pojawiają się w godzinach pracy systemu, czyli w dni robocze i soboty do godziny 20:00. Jeśli rzeczywiście, prowadzone jest postępowanie komornicze, środki udostępnimy rano. W innym wypadku, proszę o kontakt z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 12.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |