13-12-2020 19:36
Dziś 13.12.2020 wpłatomat na Klimczaka 5 w Warszawie zabrał mi dużą kwotę pieniędzy , wpłacałem a on się chyba zepsuł ,wyświetlił serwis oddał mi kartę by po chwili działać już normalnie, zgłosiłem reklamację ale nie otrzymałem żadnego powiadomienia odnośnie zgłoszonej reklamacji ,ani na telefon ani na mojej stronie banku.Nie wiem jak szybko będzie rozpatrzona ta reklamacja, muszę tylko ufać że wszystko skończy się dobrze.
13-12-2020 20:58
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Powiadomienie o złożonej reklamacji wraz z jej numerem powinieneś otrzymać w Moim ING. Jeśli nie masz tam informacji, prosimy o kontakt na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią (32 357 00 12).
Dzień dobry,
mam pytanie o ofertę private banking. Wg opisu na stronie ING, kryterium do skorzystania z oferty to "inwestycje min. 500 tys. zł lub
aktywa min. 1 mln zł".
Czy do inwestycji wliczają się w
... 22-03-2025Dzień dobry,
mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.
Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest
... 22-03-2025Dzien dobry,
Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez
... 22-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |