Odpowiedz

Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dziś 13.12.2020 wpłatomat na Klimczaka 5 w Warszawie zabrał mi dużą kwotę pieniędzy , wpłacałem a on się chyba zepsuł ,wyświetlił serwis oddał mi kartę by po chwili działać już normalnie, zgłosiłem reklamację ale nie otrzymałem żadnego powiadomienia odnośnie zgłoszonej reklamacji ,ani na telefon ani na mojej stronie banku.Nie wiem jak szybko będzie rozpatrzona ta reklamacja, muszę tylko ufać że wszystko skończy się dobrze.

 

Odpowiedz
0 Lajków
sewer7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 204 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Powiadomienie o złożonej reklamacji wraz z jej numerem powinieneś otrzymać w Moim ING. Jeśli nie masz tam informacji, prosimy o kontakt na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią (32 357 00 12).

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 183 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środ

...

12-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Data mi zniknęła z portalu "sprawdź status swojego wniosku". Niezłe żarty!

11-04-2024
Re: Kredyt na dom bez KW

Dzięki za odpowiedź.

Właśnie tak zrobiłem. Niestety, ale konsultant też za bardzo nie wiedział czy taki kredyt mogą udzielić. Miał się dowiedzieć i dać znać (w ciągu 2-3 dni).

Dzisiaj jest ostatni dzień

...

11-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy