Odpowiedz

Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dziś 13.12.2020 wpłatomat na Klimczaka 5 w Warszawie zabrał mi dużą kwotę pieniędzy , wpłacałem a on się chyba zepsuł ,wyświetlił serwis oddał mi kartę by po chwili działać już normalnie, zgłosiłem reklamację ale nie otrzymałem żadnego powiadomienia odnośnie zgłoszonej reklamacji ,ani na telefon ani na mojej stronie banku.Nie wiem jak szybko będzie rozpatrzona ta reklamacja, muszę tylko ufać że wszystko skończy się dobrze.

 

Odpowiedz
0 Lajków
sewer7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 264 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Powiadomienie o złożonej reklamacji wraz z jej numerem powinieneś otrzymać w Moim ING. Jeśli nie masz tam informacji, prosimy o kontakt na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią (32 357 00 12).

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy