13-12-2020 20:30
13-12-2020 20:55
Pieniądze standardowo udostępniamy od razu. Wyjątkiem jest sytuacja, jeśli na koncie jest zajęcie komornicze. Wtedy pieniądze na koncie pojawiają się w godzinach pracy systemu, czyli w dni robocze i soboty do godziny 20:00. Jeśli rzeczywiście, prowadzone jest postępowanie komornicze, środki udostępnimy rano. W innym wypadku, proszę o kontakt z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 12.
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |