06-10-2017 20:22
Witam ,
Opiszę mój problem :
Numer reklamacji 03304/10/2017.
Wziąłem z domu gotówkę nie przeliczając jej, a chciałem wpłacić we wplatomacie z tego wzgledu, że w placówce były duże kolejki..
Wpłaciłem pierwszą transze, gdzie było napisane, że wpłacono 5600zł.
Następnie miałem do wyboru opcję zatwierdź lub dołóż . Nacisnąłem dołóż i włożyłem kolejną transze podobną do pierwszej i wtedy wpłatomat się zaciął .
Zadzwoniłem na infolinię zgłosiłem reklamacje, Pani uspokoiła mnie, powiedziała, że przeliczą pieniądze w bankomacie i zwrócą na konto..
Po tygodniu dostałem odpowiedź :
sprawdziliśmy przebieg Pana transakcji i rzeczywiście - banknoty zacięły się w urządzeniu.
Rozliczenie urządzenia potwierdza, że zacięła się kwota 5820 zł i taką kwotę możemy Panu zwrócić.
Ponieważ zgłaszał Pan, że wpłacał około 9500 zł, prosimy, aby sprawdził Pan ponownie wysokość wpłacanej kwoty.
Jeśli potwierdzi się kwota inna niż zwrócona - prosimy o złożenie odwołania.
Złożyłem drugą reklamację i pozostaje mi czekać na przebieg sytuacji..
Jedynym moim dowodem może być nagranie z kamery, ale czytam, że bank go nie chce pokazać..
Co mogę zrobić? Jak udowodnić moją rację?
Poinformuję Was jak sprawa się zakończy
Pozdrawiam!
07-10-2017 20:25
Przykro nam, że opisana sytuacja miała miejsce. Zgłoś odwołanie, sprawdzimy to urządzenie i ponownie zweryfikujemy wpłatę
10-10-2017 14:31
10-10-2017 14:36
10-10-2017 14:38
10-10-2017 14:46
10-10-2017 15:08
10-10-2017 15:10
11-10-2017 10:00
12-10-2017 08:48
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |