Odpowiedz

Bankomat zjadł pieniądze

Witam, zgłoszenie 12995/09/2017 - jak długo mam jeszcze czekać na zwrot pieniędzy - czekam już od środy, tak wygląda u Państwa obsługa klienta?

Odpowiedz
0 Lajków
jurasgr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (2 942 wyświetleń)

Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Reklamacje w tym zakresie rozpatrujemy do 7 dni kalendarzowych. Aby sprawdzić status swojego zgłoszenia prosimy o wiadomość przez Moje ING lub kontakt z doradcą z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (do godziny 19:00).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
774
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 941 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Dzień dobry,

Czy do obliczania RdD do wakacji kredytowych mozna wziąć pod uwage i dodać do obliczeń obowiązkowe ubezpieczenie ochronne które płacę co miesiąc i jest sciągane razem z ratą z mojego konta

...

25-04-2024
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy