03-10-2017 14:31
Witam, zgłoszenie 12995/09/2017 - jak długo mam jeszcze czekać na zwrot pieniędzy - czekam już od środy, tak wygląda u Państwa obsługa klienta?
03-10-2017 14:38
Reklamacje w tym zakresie rozpatrujemy do 7 dni kalendarzowych. Aby sprawdzić status swojego zgłoszenia prosimy o wiadomość przez Moje ING lub kontakt z doradcą z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (do godziny 19:00).
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |