06-10-2017 20:22
Witam ,
Opiszę mój problem :
Numer reklamacji 03304/10/2017.
Wziąłem z domu gotówkę nie przeliczając jej, a chciałem wpłacić we wplatomacie z tego wzgledu, że w placówce były duże kolejki..
Wpłaciłem pierwszą transze, gdzie było napisane, że wpłacono 5600zł.
Następnie miałem do wyboru opcję zatwierdź lub dołóż . Nacisnąłem dołóż i włożyłem kolejną transze podobną do pierwszej i wtedy wpłatomat się zaciął .
Zadzwoniłem na infolinię zgłosiłem reklamacje, Pani uspokoiła mnie, powiedziała, że przeliczą pieniądze w bankomacie i zwrócą na konto..
Po tygodniu dostałem odpowiedź :
sprawdziliśmy przebieg Pana transakcji i rzeczywiście - banknoty zacięły się w urządzeniu.
Rozliczenie urządzenia potwierdza, że zacięła się kwota 5820 zł i taką kwotę możemy Panu zwrócić.
Ponieważ zgłaszał Pan, że wpłacał około 9500 zł, prosimy, aby sprawdził Pan ponownie wysokość wpłacanej kwoty.
Jeśli potwierdzi się kwota inna niż zwrócona - prosimy o złożenie odwołania.
Złożyłem drugą reklamację i pozostaje mi czekać na przebieg sytuacji..
Jedynym moim dowodem może być nagranie z kamery, ale czytam, że bank go nie chce pokazać..
Co mogę zrobić? Jak udowodnić moją rację?
Poinformuję Was jak sprawa się zakończy
Pozdrawiam!
07-10-2017 20:25
Przykro nam, że opisana sytuacja miała miejsce. Zgłoś odwołanie, sprawdzimy to urządzenie i ponownie zweryfikujemy wpłatę
10-10-2017 14:31
10-10-2017 14:36
10-10-2017 14:38
10-10-2017 14:46
10-10-2017 15:08
10-10-2017 15:10
11-10-2017 10:00
12-10-2017 08:48
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |