27-04-2021 12:10
Dzień dobry, w imieniu swoim jak i mieszkańców Szopienic w Katowicach zwracam się z prośbą o zlokalizowanie na terenie dzielnicy bankomatu z wpłatomatem. Aktualnie na terenie Szopienic znajduje się jeden bankomat Planet Cash w sklepie Biedronka (ul. Bednorza) bez opcji wpłaty. Aby wpłacić pieniądze na konto w ING mieszkańcy muszą jeździć kilka km dalej na Giszowiec lub do centrum handlowego Dąbrówka. Co ciekawe to właśnie w Szopienicach znajduje się też niedawno wyremontowane Centrum Rozliczeniowe Katowice ING przy ul. Roździeńskiej 41. Niestety podczas remontu ktoś zapomniał i w biurowcu nie ma żadnego zewnętrznego bankomatu ani wpłatomatu. Liczę na pozytywne rozwiązanie problemu
28-04-2021 12:13
Dziękujemy za zgłoszenie Przyjrzymy się tej lokalizacji.
14-01-2022 11:31
17-01-2022 11:44
@mm_szop Dostaliśmy informację, że urządzenie Planet Cash, które znajduje się w Biedronce, będzie wymienione na takie, w którym będzie można wpłacać i wypłacać gotówkę. Nasi klienci będą mogli w nim wpłacać gotówkę na konta w naszym banku. Nie znamy jeszcze dokładnie terminu realizacji tej wymiany. Mamy nadzieję, że nie potrwa to długo.
06-06-2024 08:28
Dzień dobry, w minionych tygodniach wymieniono bankomat na nowy. Niestety (!!!) jest to tylko normalny bankomat z PlanetCash, nie ma możliwości wpłacania w nim gotówki. Proszę o wyjaśnienie, dlaczego doszło do takiej sytuacji? Kiedy bankomat zostanie wymieniony na urządzenie z którego można wpłacać i wypłacać gotówkę?
07-06-2024 08:38
Skontaktowaliśmy się z firmą Planet Cash, aby to sprawdzić i uzyskaliśmy potwierdzenie, że w tej lokalizacji było także wcześniej urządzenie z funkcją wypłat.
Właścicielem urządzenia jest firma Planet Cash. Po naszej stronie nie mamy wpływu na model i typ urządzenia, jaka ta firma instaluje.
07-06-2024 11:12
Widać, że nie przeczytała Pani wcześniejszych informacji:
ŁukaszW napisał:
17-01-2022 11:44
@mm_szop Dostaliśmy informację, że urządzenie Planet Cash, które znajduje się w Biedronce, będzie wymienione na takie, w którym będzie można wpłacać i wypłacać gotówkę. Nasi klienci będą mogli w nim wpłacać gotówkę na konta w naszym banku. Nie znamy jeszcze dokładnie terminu realizacji tej wymiany. Mamy nadzieję, że nie potrwa to długo. Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Zatem: kiedy urządzenie zostanie wymienione na takie w którym można wpłacić pieniądze?
08-06-2024 11:47
Urządzenie w tej lokalizacji ma funkcję tylko wypłat i obecnie nie są zaplanowane zmiany co do udostępnienia urządzenia z opcją wpłaty. Lokalizację najbliższego wpłatomatu znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=wplatomat
10-06-2024 08:02
Ja to wszystko wiem. Mój post z 2022 roku miał na celu zwrócenie uwagi na fakt, iż najbliższy wpłatomat jest BARDZO daleko. Aktualnie na terenie Szopienic znajduje się jeden bankomat Planet Cash w sklepie Biedronka (ul. Bednorza) bez opcji wpłaty. Aby wpłacić pieniądze na konto w ING mieszkańcy muszą jeździć kilka km do centrum handlowego Dąbrówka. Co ciekawe to właśnie w Szopienicach znajduje się też Centrum Rozliczeniowe Katowice ING przy ul. Roździeńskiej 41. Niestety podczas remontu ktoś zapomniał i w biurowcu nie ma żadnego zewnętrznego bankomatu ani wpłatomatu. Nadal liczę na pozytywne rozwiązanie problemu i wymianę urządzenia takie z funkcją wpłatomatu.
11-06-2024 08:13
Dziękujemy bardzo za sugestie. Przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |