Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Dzień dobry, w imieniu swoim jak i mieszkańców Szopienic w Katowicach zwracam się z prośbą o zlokalizowanie na terenie dzielnicy bankomatu z wpłatomatem. Aktualnie na terenie Szopienic znajduje się jeden bankomat Planet Cash w sklepie Biedronka (ul. Bednorza) bez opcji wpłaty. Aby wpłacić pieniądze na konto w ING mieszkańcy muszą jeździć kilka km dalej na Giszowiec lub do centrum handlowego Dąbrówka. Co ciekawe to właśnie w Szopienicach znajduje się też niedawno wyremontowane Centrum Rozliczeniowe Katowice ING przy ul. Roździeńskiej 41. Niestety podczas remontu ktoś zapomniał i w biurowcu nie ma żadnego zewnętrznego bankomatu ani wpłatomatu. Liczę na pozytywne rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
mm_szop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-04-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 713 wyświetleń)

Re: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Dziękujemy za zgłoszenie Emotikon: Szczęśliwy Przyjrzymy się tej lokalizacji. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 666 wyświetleń)

Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Witam - minęło ponad 8 miesięcy. Czy przyjrzeli się Państwo tej lokalizacji? Niestety nadal trzeba daleko jeździć, aby wpłacić gotówkę.
Odpowiedz
0 Lajków
mm_szop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-04-2021
Wiadomość 3 z 4 (1 718 wyświetleń)

Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

@mm_szop Dostaliśmy informację, że urządzenie Planet Cash, które znajduje się w Biedronce, będzie wymienione na takie, w którym będzie można wpłacać i wypłacać gotówkę. Nasi klienci będą mogli w nim wpłacać gotówkę na konta w naszym banku. Nie znamy jeszcze dokładnie terminu realizacji tej wymiany. Mamy nadzieję, że nie potrwa to długo. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
224
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 605 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.

01-04-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

01-04-2023
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.

Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy

...

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy