Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Dzień dobry, w imieniu swoim jak i mieszkańców Szopienic w Katowicach zwracam się z prośbą o zlokalizowanie na terenie dzielnicy bankomatu z wpłatomatem. Aktualnie na terenie Szopienic znajduje się jeden bankomat Planet Cash w sklepie Biedronka (ul. Bednorza) bez opcji wpłaty. Aby wpłacić pieniądze na konto w ING mieszkańcy muszą jeździć kilka km dalej na Giszowiec lub do centrum handlowego Dąbrówka. Co ciekawe to właśnie w Szopienicach znajduje się też niedawno wyremontowane Centrum Rozliczeniowe Katowice ING przy ul. Roździeńskiej 41. Niestety podczas remontu ktoś zapomniał i w biurowcu nie ma żadnego zewnętrznego bankomatu ani wpłatomatu. Liczę na pozytywne rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
mm_szop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-04-2021
Wiadomość 1 z 10 (12 075 wyświetleń)

Re: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Dziękujemy za zgłoszenie Emotikon: Szczęśliwy Przyjrzymy się tej lokalizacji. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (12 027 wyświetleń)

Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Witam - minęło ponad 8 miesięcy. Czy przyjrzeli się Państwo tej lokalizacji? Niestety nadal trzeba daleko jeździć, aby wpłacić gotówkę.
Odpowiedz
0 Lajków
mm_szop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-04-2021
Wiadomość 3 z 10 (11 078 wyświetleń)

Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

@mm_szop Dostaliśmy informację, że urządzenie Planet Cash, które znajduje się w Biedronce, będzie wymienione na takie, w którym będzie można wpłacać i wypłacać gotówkę. Nasi klienci będą mogli w nim wpłacać gotówkę na konta w naszym banku. Nie znamy jeszcze dokładnie terminu realizacji tej wymiany. Mamy nadzieję, że nie potrwa to długo. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 10 (10 964 wyświetleń)

Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Dzień dobry, w minionych tygodniach wymieniono bankomat na nowy. Niestety (!!!) jest to tylko normalny bankomat z PlanetCash, nie ma możliwości wpłacania w nim gotówki. Proszę o wyjaśnienie, dlaczego doszło do takiej sytuacji? Kiedy bankomat zostanie wymieniony na urządzenie z którego można wpłacać i wypłacać gotówkę?

Odpowiedz
0 Lajków
mm_szop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-04-2021
Wiadomość 5 z 10 (8 614 wyświetleń)

Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Skontaktowaliśmy się z firmą Planet Cash, aby to sprawdzić i uzyskaliśmy potwierdzenie, że w tej lokalizacji było także wcześniej urządzenie z funkcją wypłat.

Właścicielem urządzenia jest firma Planet Cash. Po naszej stronie nie mamy wpływu na model i typ urządzenia, jaka ta firma instaluje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 6 z 10 (8 534 wyświetleń)

Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Widać, że nie przeczytała Pani wcześniejszych informacji:

ŁukaszW napisał:

17-01-2022 11:44

@mm_szop Dostaliśmy informację, że urządzenie Planet Cash, które znajduje się w Biedronce, będzie wymienione na takie, w którym będzie można wpłacać i wypłacać gotówkę. Nasi klienci będą mogli w nim wpłacać gotówkę na konta w naszym banku. Nie znamy jeszcze dokładnie terminu realizacji tej wymiany. Mamy nadzieję, że nie potrwa to długo. Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Zatem: kiedy urządzenie zostanie wymienione na takie w którym można wpłacić pieniądze?

Odpowiedz
0 Lajków
mm_szop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-04-2021
Wiadomość 7 z 10 (8 518 wyświetleń)

Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Urządzenie w tej lokalizacji ma funkcję tylko wypłat i obecnie nie są zaplanowane zmiany co do udostępnienia urządzenia z opcją wpłaty. Lokalizację najbliższego wpłatomatu znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=wplatomat 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (8 474 wyświetleń)

Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Ja to wszystko wiem. Mój post z 2022 roku miał na celu zwrócenie uwagi na fakt, iż najbliższy wpłatomat jest BARDZO daleko. Aktualnie na terenie Szopienic znajduje się jeden bankomat Planet Cash w sklepie Biedronka (ul. Bednorza) bez opcji wpłaty. Aby wpłacić pieniądze na konto w ING mieszkańcy muszą jeździć kilka km do centrum handlowego Dąbrówka. Co ciekawe to właśnie w Szopienicach znajduje się też Centrum Rozliczeniowe Katowice ING przy ul. Roździeńskiej 41. Niestety podczas remontu ktoś zapomniał i w biurowcu nie ma żadnego zewnętrznego bankomatu ani wpłatomatu. Nadal liczę na pozytywne rozwiązanie problemu i wymianę urządzenia takie z funkcją wpłatomatu.

Odpowiedz
0 Lajków
mm_szop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-04-2021
Wiadomość 9 z 10 (8 307 wyświetleń)

Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Dziękujemy bardzo za sugestie. Przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 10 z 10 (8 214 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy