05-05-2022 13:02
05-05-2022 16:22
Na Twój wpis odpowiedziałam w tym miejscu.
06-05-2022 17:29
06-05-2022 22:22
Odpowiedź przekazałam tutaj
10-05-2022 09:55
10-05-2022 12:20
Wiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. To wszystko, co możemy zrobić w tej sprawie tutaj.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |