Odpowiedz

Brak wpłaty we wpłatomacie

Dzień dobry, dzisiaj rano wpłacałem swoje oszczędności na konto, była to dla mnie dosyć spora kwota, którą potrzebowałem aby zapłacić kolejne rachunki. Niestety spieszyłem się rano do pracy i nie zwróciłem uwagi czy wszystko przebiegło pomyślnie kiedy wpłacałem pieniądze. Przed chwilą okazało się że tych pieniedzy nie mam na koncie, złożyłem reklamacje przez aplikacje o nr. 002825/052022. Dostałem informacje zwrotną, że bedzie rozpatrzona do 26 maja jednak w mojej sytuacji nie mogę tyle czekac. Czy istnieje mozliwosc przyspieszenia tej sprawy? Mial ktos taki problem?
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 1 z 6 (3 788 wyświetleń)

Re: Brak wpłaty we wpłatomacie

Na Twój wpis odpowiedziałam w tym miejscu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
232
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 6 (3 750 wyświetleń)

Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

czy jest ktos w stanie mi pomoc? czekam na pieniadze od wczoraj... potrzebuje tych pieniedzy, mam do oplacenia rachunki, tragedia...
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 3 z 6 (3 698 wyświetleń)

Re: Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Odpowiedź przekazałam tutaj


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 4 z 6 (3 684 wyświetleń)

Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Kolejny dzień bez odpowiedzi!!
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 5 z 6 (3 556 wyświetleń)

Re: Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Wiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowaEmotikon: Smutny Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. To wszystko, co możemy zrobić w tej sprawie tutaj. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (3 548 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środ

...

12-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Data mi zniknęła z portalu "sprawdź status swojego wniosku". Niezłe żarty!

11-04-2024
Re: Kredyt na dom bez KW

Dzięki za odpowiedź.

Właśnie tak zrobiłem. Niestety, ale konsultant też za bardzo nie wiedział czy taki kredyt mogą udzielić. Miał się dowiedzieć i dać znać (w ciągu 2-3 dni).

Dzisiaj jest ostatni dzień

...

11-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy