05-05-2022 13:02
05-05-2022 16:22
Na Twój wpis odpowiedziałam w tym miejscu.
06-05-2022 17:29
06-05-2022 22:22
Odpowiedź przekazałam tutaj
10-05-2022 09:55
10-05-2022 12:20
Wiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa
Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. To wszystko, co możemy zrobić w tej sprawie tutaj.
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |