05-05-2022 13:02
05-05-2022 16:22
Na Twój wpis odpowiedziałam w tym miejscu.
06-05-2022 17:29
06-05-2022 22:22
Odpowiedź przekazałam tutaj
10-05-2022 09:55
10-05-2022 12:20
Wiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. To wszystko, co możemy zrobić w tej sprawie tutaj.
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |