Odpowiedz

Brak wpłaty we wpłatomacie

Dzień dobry, dzisiaj rano wpłacałem swoje oszczędności na konto, była to dla mnie dosyć spora kwota, którą potrzebowałem aby zapłacić kolejne rachunki. Niestety spieszyłem się rano do pracy i nie zwróciłem uwagi czy wszystko przebiegło pomyślnie kiedy wpłacałem pieniądze. Przed chwilą okazało się że tych pieniedzy nie mam na koncie, złożyłem reklamacje przez aplikacje o nr. 002825/052022. Dostałem informacje zwrotną, że bedzie rozpatrzona do 26 maja jednak w mojej sytuacji nie mogę tyle czekac. Czy istnieje mozliwosc przyspieszenia tej sprawy? Mial ktos taki problem?
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 1 z 6 (1 193 wyświetleń)

Re: Brak wpłaty we wpłatomacie

Na Twój wpis odpowiedziałam w tym miejscu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
170
36
11-02-2020
Wiadomość 2 z 6 (1 155 wyświetleń)

Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

czy jest ktos w stanie mi pomoc? czekam na pieniadze od wczoraj... potrzebuje tych pieniedzy, mam do oplacenia rachunki, tragedia...
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 3 z 6 (1 103 wyświetleń)

Re: Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Odpowiedź przekazałam tutaj

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
143
34
23-04-2018
Wiadomość 4 z 6 (1 089 wyświetleń)

Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Kolejny dzień bez odpowiedzi!!
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 5 z 6 (961 wyświetleń)

Re: Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Wiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowaEmotikon: Smutny Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. To wszystko, co możemy zrobić w tej sprawie tutaj. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
711
162
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (953 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Zatem stanowisko RF sie nie zmienilo, jakis czas temu otrzymalem ponizsza odpowiedz:

 

"Z powyższego wynika, że to kredytobiorca decyduje na jaki okres zamierza skorzystać z wakacji kredytowych. Bank po

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Dziś też otrzymałem aktualizacje stanowiska od rzecznika  W treści otrzymanego pisma zawarte jest stanowisko:

 

Jak słusznie zauważył Pan we wiadomości mailowej przesłanej do Rzecznika, zgodnie z
treścią

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

W załączniku druga strona. Chodziło o to, że ING uniemożliwia złożenie kolejnych wniosków gdy zawnioskowałem o 4 miesiące w bieżącym roku.

19-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy